Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts vastas Valeri Korbi esitatud küsimusele Ida-Viru maakonna planeeringute kohta ning tõdes, et Sillamäe sadama olemasolu ning kasvavate kaubamahtude tõttu vajavad seal piirkonnas teed rekonstrueerimist.
Valeri Korb esitas arupärimise, kus soovis saada teavet Sillamäe piirkonna teedeehituse perspektiivist?
Parts selgitas, et koostöös maanteeametiga on algatatud pikaajalised teemaplaneeringud kõikidel Eesti põhitrassidel selleks, et fikseerida võimalused arendamaks maanteed 2+2 maanteeks. Ministri sõnul puudutab see ka Tallinn–Narva, Tallinna–Tartu–Luhamaa ja Tallinna–Pärnu–Ikla maanteid. Parts märkis, et millal ühes või teises lõigus on mõttekas ehitada trass 2+2, sõltub liiklussagedusest ja rahaliste ressursside olemasolust.
"Sillamäe läbisõidul ei ole liiklussagedust, mille puhul me võiksime rääkida 2+2 teest, rääkimata pikemaajalisest perspektiivist, et maantee võiks minna Sillamäe linnast mööda," ütles minister. Samas kinnitas Parts, et planeerimine ei ole lõpetatud, arutelud kohalike omavalitsuste, maavalitsustega jätkuvad. Ta kutsus üles leidma realistlikku lahendust tänase päeva seisuga, et parandada liiklusohutust ja liikluskorraldust Sillamäe linna läbival Tallinna–Narva maanteel. Parts pidas oluliseks olemasoleva trassi rekonstrueerimist arvestades Sillamäe sadama olemasolu ja kasvavat kaubakäivet.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.