Edelaraudtee reisijateveo juht Priit Harik ütles Postimehele, et vedurijuhtide ametiühinguliidrite väljastatav info on väga ühepoolne, ebaobjektiivne ja puhas väljapressimine.
"Aastaid kehtinud kirjalikud kokkulepped tööaja planeerimisel on olnud Edelaraudtee vastutulek koostöös ametiühingutega, eesmärgiga võimaldada spetsiifilise töö juures parimaid lahendusi vedurijuhtidele," ütles Harik
"Tõsiasi on ka see, et reisijaid negatiivselt mõjutanud rongide ärajäämised ja asendamised bussidega on põhjustatud vedurijuhtide omavahelistest kokkulepetest, et survestada tööandjat," selgitas Harik.
Hariku sõnul oli möödunud kuul vedurimeeste hulgas palju haigestumisi, sageli oli rivist väljas 20 protsenti inimjõust, lisaks ei suutnud mitmed vedurijuhid (sh ametühingu liidrid) sooritada rongijuhilubade korduseksamit, mis pingestas omakorda veelgi töögraafikuid.
"Seoses sellega ei pea Edelaraudtee pikema kommentaari andmist võimalikuks ning võtab ilmnenud olukorras kasutusele lisameetmeid (lisavedurijuhtide palkamist, rentimist ja uute väljakoolitamist) klientide teenindamiseks, vaatamata sellele et osa vedurimehi üritab meie elu põrguks teha ja meid tõsiselt proovile panna," kinnitas Harik.
Seotud lood
Edelaraudtee Vedurimeeste Assotsiatsioon on avalikustasid ja tõstatasid probleemi, mis juhtuks kui ületöötamisest ja stressist tingitud terviserike tabab vedurijuhti rongi juhtides?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.