Teise ringi sõidukite veebimüük Euroopas kasvab prognooside kohaselt järgmise nelja aasta jooksul hüppeliselt 38% võrra, leiab kasutatud autode müüja Longo Group Eesti tegevjuht Rainer Uukkivi.

- Longo Groupi Eesti tegevjuht Rainer Uukkivi usub veebi teel autode ostmise hüppelisse kasvu.
- Foto: Longo Group
Onlinemüük kogeb märkimisväärset kasvu Euroopa kasutatud autode turul. Autoost, mis varem nõudis mitmeid nädalavahetusi automüügiplatsidel jalutamist, on üha enam muutumas kiireks ja mugavaks koduseks tegevuseks. Kui 2020. aastal, enne koroonapandeemia mõju, moodustas internetimüük vaid 4,2 protsenti kasutatud autode jaemüügist Euroopas, siis mullu sooritati juba ligi 30 protsenti autotehingutest veebis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läti tuntuim, enam kui miljoni kasutajaga makselahendus Mobilly alustab sellest suvest tegevust ka Eestis. Mobilly äpiga saab tasuda kõikides Snabbi parklates üle Eesti.
Auto Bassadone avas neljapäeval Tallinna külje all uue Nissani müügisalongi. Eesti tarbijate seas on populaarseimad mudelid Nissan Qashqai ja Juke.
Tarbijahinnaindeks tõusis märtsis eelmise aasta märtsiga võrreldes 4,4%, üheks peamiseks põhjuseks oli transport, mida mõjutas enim uuest aastast kehtima hakanud automaks, teatas statistikaamet.
Aasta esimene kvartal näitas Eesti automüügis keskeltläbi 55% langust ning automüüjate prognoosid turu taastumisse teises kvartalis on pigem pessimistlikumad. See on loonud olukorra, kus kaupmehed on tegemas autodele soodustusi, millega võib täna sõiduki ostmine olla soodsam kui eelmise aasta lõpus enne autode registreerimismaksu kehtima hakkamist.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.