Raskeveokite massipiirangu tõstmise teemat tuleb hoida aktuaalsena ja survestada valitsust, arvab veofirma Janvemar ASi juhatuse esimees Janno Krantsiveer.
Muretsedes teede olukorra pärast, ei luba Eesti seadused veomasinaid täielikult koormata, kuna teadlaste arvates lõhub see teid, kirjutas Delovõe Vedomosti. Selle probleemi lahendamiseks tuleb valitsust survestada, arvas Krantsiveer.
"Saata kirju, pidevalt seda teemat üleval hoida. Siin ei ole küsimus isegi mitte ainult selles, mida mõtlevad vedajad, kes kaotavad raha, aga ka rohelises suhtumises," selgitas ta oma seisukohta. "Väiksema massiga autod peavad sõitma sagedamini ja saastavad seetõttu keskkonda rohkem. See pole mõistlik," rääkis veofirma juht. Tema soovib, et massi piirang kerkiks 60 tonnini.
Seotud lood
Sarnaselt EVEA juhi Marina Kaasiga peab ka veofirma K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Eduard Totšinov veovahendite väiksema koormamise põhjuseks kehvi teetingimusi.
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni juhi Marina Kaasi hinnangul tuleks Eestis ehitada kvaliteetsemaid teid, et veomasinaid saaks täielikult koormata.
Homme blokeerivad keskpäeval kaheks tunniks neljas maakonnas liikluse metsaveokid. Protestiga nõuavad metsavedajad veokeile seatud massipiirangute leevendamist.
Majanduskomisjoni esimehe Kaja Kallase sõnul tegi komisjon majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile ettepaneku kehtestatud raskeveokite massipiirangu muutmiseks. Ta lisas, et kui arenguid lähiajal ei toimu, tõstatab komisjon teema uuesti.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.