• 02.03.11, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordifirma juht: kellelegi on kasulik, et meil kehvad teed oleksid

Sarnaselt EVEA juhi Marina Kaasiga peab ka veofirma K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Eduard Totšinov veovahendite väiksema koormamise põhjuseks kehvi teetingimusi.
Muretsedes teede olukorra pärast, ei luba Eesti seadused veomasinaid täielikult koormata, kuna teadlaste arvates lõhub see teid, kirjutas Delovõe Vedomosti. "Peab paremad teed ehitama, Venemaal ja Põhjamaades pannakse asfaldi alla graniit, ainult meil on paekivikillustik,"  pakkus Tontšinov välja idee olukorra lahenduseks.
"Loomulikult teed lagunevad, auto mass ei oma siin mingit tähtsust. Ilmselt on kellelegi kasulik, et meil oleksid kehvad teed, mida saaks igal aastal remontida," arvas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 02.03.11, 13:22
EVEA president: tuleb kvaliteetsemaid teid ehitada
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni juhi Marina Kaasi hinnangul tuleks Eestis ehitada kvaliteetsemaid teid, et veomasinaid saaks täielikult koormata.
Uudised
  • 01.03.11, 11:17
Metsaveokid seiskavad homme protestiks liikluse
Homme blokeerivad keskpäeval kaheks tunniks neljas maakonnas liikluse metsaveokid. Protestiga nõuavad metsavedajad veokeile seatud massipiirangute leevendamist. 
Uudised
  • 02.03.11, 14:48
Vedaja: valitsust peab massipiirangu tõstmiseks survestama
Raskeveokite massipiirangu tõstmise teemat tuleb hoida aktuaalsena ja survestada valitsust, arvab veofirma Janvemar ASi juhatuse esimees Janno Krantsiveer.
Uudised
  • 02.03.11, 12:49
Streigi tõttu langes Imaveres liikluskiirus 30km/h
Täna keskpäeval alustas Eesti Autoettevõtete Liit protestiväljaastumist, Imaveres on maantee äärde pargitud üle poolesaja veoki. Ehkki liidu juht Villem Tori lubas, et liiklust ei takistata, on kohapeale sõitnud Äripäeva fotograafi sõnul teel, mis suundub Tartu maanteelt Imaveresse, liikluskiirust piiratud 30 kilomeetrini tunnis.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele