Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsiooni juhi Marina Kaasi hinnangul tuleks Eestis ehitada kvaliteetsemaid teid, et veomasinaid saaks täielikult koormata.
Muretsedes teede olukorra pärast, ei luba Eesti seadused veomasinaid täielikult koormata, kuna teadlaste arvates lõhub see teid. "Tuleb kvaliteetsemad teed ehitada. Infrastruktuur peab inimesi ja ettevõtteid teenindama, mitte vastupidi," vastas Kaas Delovõe Vedomosti küsimusele, mida tuleks selles olukorras ette võtta.
"Müüri ettevõtjate ja riigi vahelt peavad lõhkuma teaduslikud uurimisinstituudid. Nemad peavad kirjutama projekti, mis on kõigile arusaadav ja paneb vaidlustele punkti," sõnas Kaas.
Seotud lood
Sarnaselt EVEA juhi Marina Kaasiga peab ka veofirma K.Trans Pluss OÜ juhatuse liige Eduard Totšinov veovahendite väiksema koormamise põhjuseks kehvi teetingimusi.
Homme blokeerivad keskpäeval kaheks tunniks neljas maakonnas liikluse metsaveokid. Protestiga nõuavad metsavedajad veokeile seatud massipiirangute leevendamist.
Raskeveokite massipiirangu tõstmise teemat tuleb hoida aktuaalsena ja survestada valitsust, arvab veofirma Janvemar ASi juhatuse esimees Janno Krantsiveer.
Eesti Raudtee on seisukohal, et puidu vedamisel on pikemate vahemaade katmisel raudtee tõsiseks alternatiiviks maanteevedudele. Üks rong veab ära sama palju puitu, kui mahub 80 veoautole.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.