Kevadel kohtus majandus-ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts Venemaa transpordiministri Igor Levitiniga, et leida lahendus Eesti-Vene piiril veokijärjekordadele, paraku ei tegutse naaberriik probleemiga aktiivselt, nentis Parts.
Parts rääkis, et Venemaa transpordiminister mõistis, et piiriületus ja veokitejärjekorrad on ka Vene ettevõtjate jaoks probleem. „Samas ma siiski ei näe nendepoolset aktiivset tegutsemist. Kindlasti jätkame nendega dialoogi,“ nentis Parts eile intervjuus Logistikauudistele.
„Meie ise oleme teinud niipalju, et Sillamäe sadam on allkirjastanud lepingu parkla ehitamiseks ning siseministeeriumil on käimas hanked parklate opereerimise ja elektroonilise järjekorrasüsteemi loomiseks,“ märkis minister.
Seotud lood
Eesti riigi pikaajaline huvi pole olla lennufirma suurosanik, seega oleme pakkumistele avatud, ütles majandus-ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts.
Veokite järjekord Eesti-Vene piiril vähenevad siis, kui sõlmitakse Eesti-Vene piirileping, avaldas arvamust Trasniidikeskuse ASi juhatuse esimees Erik Laidvee.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.