Estonian Airi üks võimlalikke nõukogu esimehi investeerimispankur Joakim Helenius soovitab lennufirmale airBalticu laadset selget, kuid siiski isikupärast strateegiat.
Seni on Estonian Airi tema sõnul iseloomustanud selge strateegia puudumine. See aga on paljuski johtunud segadustest omanikeringi kujunemise osas. Nüüd aga, kus lennufirma omanikeringi saabus selgus ja kontrollomanik on Eesti riik, peaks ka arengusuunad saama selgeks. "Estonian Air peaks nüüd oma positsiooni kindlamalt määratlema," lisas ta.
Samas tõi Helenius Estonian Airile edaspidiseks tegutsemiseks eeskujuks airBalticu. Lätlaste lennufirma ülim ambitsioonikus ja tegutsemisviis on teisejärgulised, küll aga väärib märkimist nende strateegia, mis on selge ja kindel ning seda rakendatakse järjekindlalt. airBaltic näitab millised on tegelikult väikese lennufirma tegutsemisvõimalused. "Väikeste lennufirmade, nagu airBaltic ja Estonian Air jaoks on tegelikult päris palju tegutsemisruumi," osutas ta lennumaailma võimalustele.
Teisalt ei soovitanud Helenius Estonian Airil asuda nüüd airBalticut kopeerima. Kuid leida tuleb oma nišš ja kindel, kuid omanäoline strateegia, mida tuleb kindlalt arendada ja järjekindlalt ellu viia.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Investeerimispankur Joakim Helenius jäi majandus- ja kommunikatsiooniministri Juhan Partsi ettepaneku osas määrata ta riigi kontrolli all oleva Estonian Airi nõukogu esimeheks tagasihoidlikuks.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.