Eesti piiri taga laiutav Ust-Luga Sadam kogub kaalu kolmandiktaktis, ilmneb Transport Weekly teateist.
Kui 2009. aasta I kvartlis käitles see verinoor ja poliitilise taustaga sadam kaupa 1 829, 9 tuhat tonni, siis selle aasta I kvartalis juba 2 378,9 tuhat tonni ehk 30 % rohkem.
Puistlasti käitlemine kasvas aga 38% ehk tasemelt 1 496,7 tuhat tonni tasemele 2 065,4 tuhat tonni. Siinhulgas kasvas söe käitlemine 28% ehk tasemelt 1 280 tuhat tonni tasemele 1 891,1 tuhat tonni.
Metsamaterjali käitlemine esimeste kvartalite võrdluses aga kukkus tasemelt 71,0 tuhat tonni tasemele 36,9 tuhat tonni ehk 48%. Praamidel kaubavedu kahanes 34% ehk tasemelt 174,6 tuhat tonni tasemele 115,2 tuhat tonni.
Üldvedude maht kasvas aga tasemelt 89,6 tuhat tonni tasemele 161,3 tuhat tonni ehk 80%.
Laevade külastused kasvasid esimeste kvartalite võrdluses 236% ehk tasemelt 116 laeva tasemele 274 laeva. 2009. aasta I kvartlis saabus sadamasse 58 alust ja lahkus 58 alust. 2010. aasta I kvartalis saabus sadamasse 139 alust ja lahkus 135 alust.
Ust-Luga sadamakompleksi maa-ala suurus on 810 hektarit. Aastaks 2025 laiendatakse seda 1 600 hektari suuruseks. Aastaks 2015 plaanitakse kasvatada sadama kaubakäitluse mahte tasemele 120 miljonit tonni aastas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selle aasta jaanuaris-veebruaris paisusid Eesti piiri lähedal laiuva Ust-Luga Sadama käideldud kaubamahud eelmise aasta sama perioodi taustal ligi viiendiku, teatab Transport Weekly.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.