Kui ühekordsel veol pääseb lepinguta, siis pikema-ajalisel koostööl sõlmi see vedajaga kindlasti ja detailselt. Hinnalise kauba veol tee leping alati.
Vedajate töökultuur on ikka veel madal. „Vedaja valimisel tuleb tema tausta uurida, kui kaua turul olnud, kui palju autosid on, et kas jõuab turgu ära katta ja lõpuks võiks küsida, kui palju autojuhid palka saavad, et nad laiali ei jookseks,“ soovitas Infotark ASi juhatuse esimees Jüri Ross.
"...Mul on olnud vendi, kes seni on vaid õlut vedanud ja ei oska kalluriga manööverdada, kallutada, laotada ning lõpuks keeravad püsti kastiga terve masina külili,“ rääkis oma kogemustest vedajatega OÜ Üle logistik Anti Kasuk
"...Oluline on vaadata, et veovahend oleks sobilik, puhas ja juht korrektne. Tasu kindlasti peale tööd,“ pani Smarten Logistika AS-i juhatuse esimees Mait Miller kliendile südamele.
Mida vedaja valikul kontrollida, mille kallal norida, sellest loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.