Nagu Soomeski, läheb ka Poolas rongidega kaugreisjate vedu pea kümnendiks ühe vedaja kätte, ilmneb Railway Marketi vahendusel.
Poola valitsus kavatseb anda rongidega kaugreisijate veo kümneks aastaks PKP Intercity kätte. Tegemist on riigi suuremaid linnu ühendava liiklusega, kus ilmselt lähemal kümnendil puudub konkurents. Veelgi enam, PKP peaks selle otsa saama endale ilma hanketa.
Vastavalt praegu kehtivale raamlepingule, mida uuendatakse iga aasta tagant, maksab riigi valitsus PKP Intercityle toetust 721,5 miljonit krooni. Selle nädala lõpus aga peaks riik sõlmima vedajaga juba pika, siis 10-aastase lepingu.
Selle uue lepingu alusel saab kümneks aastaks monopoliks muutuv vedaja PKP Intercity riigilt tuge 7,4 miljardit krooni.
Et konkureerimist ei toimunud, läksid vormuva lepingu pärast vaidlema riigi konkurentsi- ja tarbijakaitseamet ning rahandusministeerium.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soome valitsus andis raudteel reisijate kaugveo kümneks aastaks vaid ühele firmale, edastab Railway Market.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.