Estonian Air esitas täna tööinspektsioonile avalduse eelseisva koondamiskava elluviimiseks. Ühtekokku töötab ettevõttes 467 töötajat, neist plaanitakse koondada 63.
Koondamiskava puudutab kogu ettevõtet – nii lendavat personali kui ka maapealset teenindust, kommerts- ja administratiivosakondi. Enne avalduse esitamist tööinspektsioonile pidas ettevõtte juhtkond konsultatsioone töötajate esindajatega, teatas firma.
Firma pakub koondatavatele töötajatele soovi korral mitmekülgset abi alates karjäärivõimaluste analüüsist lõpetades juriidilise ja psühholoogilise nõustamisega.
„Firma juhtkond annab endast maksimumi, et toimuvad muudatused viia läbi ülima hoolega. Otsime paindlikke lahendusi seal, kus see on vajalik ja võimalik, ning pakume ettevõttest lahkuvatele töötajatele toetusprogrammi,“ lausus Estonian Airi president ja juhatuse esimees Andrus Aljas.
„Koondamine on raske ja keeruline aeg kõigile Estonian Airi pilootidele. Läbirääkimistel ettevõtte juhatusega oleme üritanud koondatavate pilootide olukorda kergendada nii palju kui võimalik ning saavutatud kokkuleppe alusel ootame neid meie ridadesse esimesel võimalusel tagasi,“ rääkis Eesti Liinilendurite Ametiühingu esimees, Estonian Airi piloot Rauno Menning.
Pärast koondamiskava ja sisemise töökorralduse muutuste elluviimist jääb Estonian Air teenindama ligi 20 otselennuühendust algusega Tallinnast. Alates kevadest võtab Estonian Air kasutusele kolm uut CRJ900 NextGen lennukit. Uute tänapäevaste lennukite abil saab Estonian Air pakkuda senisest paindlikumat lennugraafikut, avada uusi liine ja arendada olemasolevaid turgusid.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.