CR-Z seisab hea selle eest, et oleks tore
sõita väikse keskklassi autoga, mis ei tõmba loodusel hinge kinni ega trambi
rohelist keskkonda jalge alla.
Agressiivselt suur esiosa ja suured 19tollised veljed peaks rääkima ainult üht - sõidumõnu, kirjutas
Äripäev.
Kontseptautole kohaselt põhinevad esituled LED-tehnoloogial.
Interjööri disainis on rõhku pandud sportlikkusele. Püütud on tekitada ka ruumikust ja õhulisuse tunnet.
Autot ostma minna ei ole veel mõtet, sest tegemist on alles väga toore kontseptautoga. Kas sellest ka kunagi midagi tootmisliinile jõuab, ei tea.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.