Riia vagunitehase toodetud vagunipark
vahetatakse välja hiljemalt 2013. aastaks jaamortiseerunud veeremi
asendamine moodsate madalapõhjaliste rongidega toob kaasa vajaduse ringi ehitada
Harjumaa perroonid.
Elektriraudtee AS-i müügi- ja arendusdirektori Kuldar Väärsi sõnul on kavas liinidele tuua 13 nelja-viievagunilist rongi, mille konditsioneeriga varustatud salongides ootavad sõitjaid pehmed istmed ja kus igas rongis on korralik tualett, kirjutas Eesti Päevaleht. “Ei ole ka päris välistatud, et ostame kahekorruselised rongid,” ütles Väärsi.Ühe rongi hinnaks arvestatakse sada miljonit krooni.
Uute rongide kasutuselevõtu eelduseks on 62 perrooni ümberehitus, kolm aastat vältav rekonstrueerimisprojekt maksab hinnanguliselt 177 miljonit krooni, millest Eesti Raudtee tasuda jääb 36 miljonit krooni. 110 sentimeetri kõrguse sissepääsuga rongidele mõeldud perroonid lammutatakse ja ehitatakse sobivaks rongidele, mille ukseavad on 55 sentimeetri kõrgusel.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.