Väinamere Liinid tahab järjekordade
vähendamiseks kergitada praamipiletite hindu 2,5 korda, mida Saaremaa
Laevakompaniile kuuluv ettevõte selgitab vajadusega hajutada Virtsu–Kuivastu ja
Rohuküla–Heltermaa liinil sõidukeid ennekõike tippajal.
Näiteks kavandab firma kergitada sõiduauto hinda reedel ja pühapäeval 70 kroonilt 175 kroonini, jalgratta hinda 15 kroonilt 37,5 kroonini, suure veoauto hinda 220lt 550 kroonini ja üle 23 istekohaga bussi hinda 600 kroonilt 1500 kroonini, kirjutab Eesti Päevaleht.
Majandusministeerium väitis alles mõni aeg tagasi, et praamipiletid ei kalline sel aastal.
Teenindusjuht Anu Hiiuväin kinnitas Eesti Päevalehele, et hinnakujundus pole rahalises mõttes kasulik: tema sõnul vähendataks suurema piletitulu korral neile antavat riigipoolset toetust.
Saare maavalitsus ei kiida 1. märtsil ministeeriumile saadetud kirjas nimetatud ettepanekuid heaks, sest nende rakendamine sunniks hinnatundlikke väinaületajaid sõidust loobuma või tegema seda massiliselt öisel ajal.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.