• 09.11.06, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sillamäe sadamasse saabus üle kolme tuhande Fordi

Sillamäe sadam võttis esimest korda vastu sõiduautode veolaeva, kust laaditi maha üle kolme tuhande Fordi, mis toimetatakse edasi Venemaale.
176 meetri pikkune laev Grande Italia tõi Belgiast Antverpenist Sillamäele 3196 Fordi. Laadimine käis tempos 200 autot tunnis. Autod paigutati SilSteve´i terminali laoplatsile, kirjutas Põhjarannik.
SilSteve´i terminali juhatuse esimees Ronald Vähi ütles, et saabunud sõidukid on kavas kuu-poolteise jooksul laadida treileritele ja toimetada need seejärel maanteed mööda Venemaale. "Kavatseme muuta sõiduautode transiidi Euroopast Venemaale meie terminali kaudu regulaarseks. Esialgu võtame vastu ühe laeva kuus, edaspidi püüame mahte suurendada ja jõuda 6000 sõidukini kuus. Sealt on võimalik veelgi edasi minna. Praegu toimetab meie koostööpartner siia Forde, aga hiljem võivad lisanduda ka teised automargid," lausus Vähi.
Kotka piirkonna arendusettevõtte Cursor projektijuht Pekka Linnainen märkis, et sõidukite transiit Euroopast Venemaale Soome lahe sadamate kaudu näitab pidevat kasvusuunda, kuna idanaabrite jõukuse suurenemisega kasvab ka vajadus uute Lääne sõidukite järele. "Näiteks Soome sadamate, peamiselt Hanko, Kotka ja Turu kaudu veetakse Venemaale aastas ligi pool miljonit sõidukit. Usun, et ka Sillamäe sadamale jätkub selles valdkonnas kõvasti tegevusruumi," ütles Linnainen, kelle sõnul võib selles äris põhiliseks pudelikaelaks saada maanteel asuvate piiripunktide läbilaskevõime.
Ronald Vähi sõnul on SilSteve oma tegevuse planeerimisel arvestanud Narva-Ivangorodi piiripunkti praeguse suutlikkusega. "Seetõttu püüame treilerite liikumist hajutada," ütles Vähi.
Kui SilSteve saavutab soovitud transiidimahu 6000 sõiduautot kuus, siis tähendab see, et igas ööpäevas lisandub Sillamäe ja Narva vahelisele maanteelõigule rohkem kui 20 autotreilerit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele