• ST
  • 27.05.14, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CM: Laadur tõi Eesti turule Utilevi tõstukid

Tõstukite ja laosisustuse müüja Laadur OÜ alustas Eestis soodsama hinnaklassi tõstukite müümist, pakkumaks valikut klientidele, kes ei vaja igapäevaselt kõrgtehnoloogilisi lahendusi.
Utilev on lihtne ja soodne tõstuk, mis on saadaval 1,5-3,5-tonnise tõstevõime ning diisli-, gaasi- ja elektrimootoriga.
„Otsisime ammu klientidele valikut ka soodsama hinnaklassi tõstukite seas, mis oleksid kindla kvaliteedi, suhteliselt lihtsate valikute ja mõistliku hinnaga,“ ütleb Laadur OÜ tegevdirektor Fred Märtsoo.
Utilevi kaubamärgi omanik on USA börsiettevõte NACCO Materials Handling Group. Tõstukid valmistatakse Hiinas NMHG valvsa järelevalve all.
„Eks tõstukimaailmaski ole teada ja tuntud Hiina kõikuv kvaliteet. NMHG otsustas tõestada, et ka Hiina toodetel saab olla jätkusuutlik kvaliteet ning nii kontrollitakse iga tõstuki tootmist liinil ja valmides,“ kirjeldab Märtsoo. „Tänaseks ongi Utilev vaba põhilistest Hiina toodete muredest, kasutatakse tuntud Jaapani mootoreid ning iga diileri selja taga seisab suur NMHG organisatsioon, mis annab nii meile kui kliendile garantii ja turvatunde.“
Soodsama hinnaga tõstukite koha peal on Märtsoo sõnul juba mitmeid aastaid olnud tühimik, sest majanduskriisi ajal osteti vähe uusi masinaid ning kasutatud tõstukite ring tõmbus seetõttu koomale. Utilev on alternatiiviks näiteks äsja alustanud ettevõtetele, kes ei soovi kohe alguses suuri investeeringuid teha, ja ka juba toimivatele firmadele, kelle põhitegevuse hulka ei kuulu töö tõstukitega, vajades neid näiteks vaid mõned tunnid päevas. Pole mõtet investeerida kõige uuemate tehniliste lahendustega tõstukisse, kui väga edukalt saab hakkama ka lihtsama tootega.
„Meie praegu pakutavate premium-kaubamärkide puhul ei eksisteeri valmistoodet, vaid tõstukid pannakse kokku vastavalt kliendi soovidele ja vajadusele. Utilev on täiesti vastupidine toode – saad, mida näed ning midagi ei täiendata ja vahetata enne ostmist mugavama või kallima vastu,“ selgitab Märtsoo. „Utilevi ost on mõnes mõttes nagu kasutatud auto ostmine – selle juures ei saa peaaegu midagi muuta. Samas saate kaks korda soodsamalt garantiiajaga uhiuue tõstuki.“
Kuigi Hiina toodete puhul võib tekkida küsimus ka tõstukite ja varuosade tarneaegades, pole Utilevi puhul tarvis muretseda: kaubamärgi omanik on loonud Hollandis tegutsevasse varuosade kesklattu ka suure Utilev varuosade vahelao, tänu millele toimub kogu protsess nagu Euroopa Liidus ikka. Samuti vastavad kõik tõstukid Euroopa Liidu nõuetele ja börsifirmale omaselt toimub pidev toodete kvaliteedikontroll.
„Hetkel võib öelda, et tagasi on see lihtne tõstuk, millega meie inimesed viimased 30-40 aastat olid harjunud töötama. Euroopa tootjad panustavad ehk liialtki palju elektroonikale, aga inimesed soovivad pikaealisi, hea kestvusega ja vähest hoolt vajavaid tõstukeid, kuhu ei karda kätt külge panna,“ ütleb Fred Märtsoo.
1993. aastal tegevust alustanud Laadur tegutseb Tallinnas, Tartus, Jõhvis, Pärnus ja Kuressaares. Laaduri pikaealisuse saladus peitub oskuses mõõdukalt laieneda ning samas pakkuda kliendile parimat valikut. Laadurile kuulub umbes viiendik Eesti tõstukite turust.
www.utilev.ee
www.laadur.ee
 
Utilevi tõstuk
6 fotot
  • Utilevi tõstuk

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele