Neste avas uue elektriautode kiirlaadimisjaama Tallinna piiril Pääskülas ning plaanib 2024. aasta lõpuks jõuda ligi 50 kaasaegse laadimisjaama avamiseni suurte teede ääres Soomest Leeduni.
- Pääskülas avatud Neste kiirlaadimisjaam on kolmas omataoline Eestis. Foto: Neste
Uutes Neste laadimisjaamades on kasutusel tõhusad Kempoweri laadijad, mis töötavad võimsusega kuni 300 kw. Jaamas on kohti neljale autole ning sealt ei puudu ka elementaarsed mugavused – valgustatud laadimiskoht ning varikatus, mis kaitseb vihma ja lume eest.
„Peame tagama, et elektrisõidukite kasvu arvestades oleks suure võimsusega laadimisjaamade katvus piisav ning et jaamas oleks võimalik laadida mitut auto samaaegselt,“ ütles Risto Karppinen, Neste asepresident jätkusuutliku arengu, turunduse ja teenuste valdkonnas.
„Klientide tagasiside on meie teenuse arendamise põhialuseks. Lisaks suure võimsusega ja kiirele laadimisele oleme pööranud tähelepanu ka sellele, et laadimise eest maksmine oleks lihtne, et seda saaks teha nii panga- või krediitkaardiga, Neste äpiga kui ka Neste kaardiga."
TASUB TEADA!
Uute energiajaamade rajamine Eestisse ja erinevate rohekütuste perspektiiv Eestis võetakse luubi alla
5. novembril toimuval
Transpordikütuste aastakonverentsil!Saadaval on veel vabu kohti! Tutvu programmiga ja pane end kirja
SIIN!Elektrisõidukite laadimisteenus on osa Neste jätkusuutlikumatest lahendustest, mis aitavad klientidel vähendada oma sõidukite kasvuhoonegaaside (KHG) heitmeid. Jaamades on kasutusel taastuvelekter. Lisaks elektrisõidukite laadimisele on Neste jaamades saadaval Neste MY 100% taastuvtoorainest diislikütus, mis vähendab sõidukite KHG heitmeid keskmiselt 90%* võrreldes fossiilse diislikütusega kogu kütuse elutsükli jooksul.
Pääskülas (aadressil Pärnu mnt 453) avatud Neste kiirlaadimisjaam on kolmas omataoline Eestis. Varasemalt on ettevõttel laadimisjaamad Pärnus Niidu ja Tallinnas Kadaka tanklas.
*) Kasvuhoonegaaside heite vähendamine varieerub sõltuvalt piirkonnapõhistest õigusaktidest, milles on esitatud arvutuste metoodika (nt Euroopa puhul ELi II taastuvenergia direktiiv 2018/2001/EL ja USA puhul California LCFS), ning toorainesegust, mida kasutatakse toote tootmiseks konkreetse turu jaoks.
Seotud lood
Vaatamata majanduslangusele kasvab nii kütuste tarbimine kui ka transpordisektori heide märgatavalt. Sellise kliimaseadusega me 2030. aasta eesmärke ei täida, kirjutab Neste Eesti juhatuse liige Ülle Tamme.
Neste avas oma esimese kiirlaadimisjaama Tallinnas 2023. aastal ning alustas nüüd elektriautode kiirlaadimisteenuse pakkumist Pärnus. Uude laadimisjaama on lisatud kasutusmugavusi klientide tagasiside alusel ning ettevõtte eesmärk on muuta elektrisõidukiga Tallinnast Riiga sõitmine veelgi lihtsamaks.
Neste lõpetab koostöölepingu Rohetiigriga. Ajendi koostöölepingu lõpetamiseks andis transpordi teekaardi koostamise protsess, mille puhul tunneb Neste muret erapooletuse ning sisendiks arvesse võetud sisu kvaliteedi üle.
Eestlased on nii leedulastest kui lätlastest aktiivsemad elektriautodega sõitjad, rääkis Neste tarneahelajuht Marina Molokova Äripäeva raadiole.
Kui autot hooldatakse tavaliselt regulaarselt, jäetakse rehvid tihti tähelepanuta.
Rehvid on üliolulised osad autost ning nende korrashoid on otseselt seotud ohutusega, aga ka küttekulu ning sõidumugavusega. Kuna terve komplekt rehve on üsna kulukas väljaminek, on igati kasulik hoida juba olemasolevaid heas korras nii kaua kui võimalik. Millist hooldust rehvid vajavad ning mida silmas pidada? Vaatame lähemalt ja jagame mõningaid nippe, kuidas pikendada oma rehvide eluiga.