• 18.10.24, 14:58

Kevili logistiline pudelikael saab uue Mäo terminaliga olulist leevendust

Teraviljakoristuse hooajal on Kevili suurim pudelikael olnud kodused viljakuivatid: kui tahta kvaliteetse vilja eest rohkem raha, tuleb see kiirelt koristada ja ladustada. Just seda probleemi logistiliselt Eesti keskel Mäos avatud Kevili uus viljaterminal peaasjalikult lahendabki.
Kevili Mäo viljaterminal asub logistiliselt ideaalses kohas, täpselt keset Eestit, suurte põllumajandusettevõtete läheduses.
  • Kevili Mäo viljaterminal asub logistiliselt ideaalses kohas, täpselt keset Eestit, suurte põllumajandusettevõtete läheduses. Foto: Kevili
Mäos sai valmis põllumeeste ühistu Kevili 50 000 tonni tera- ja kaunvilja mahutav viljaterminal. Käsil on ka teine etapp, mille valmides suureneb ladustamisvõimsus tuleval aastal Mäos 75 000 tonnini. Koos kinnistute ostu, tehnoloogia, ehituse ja masinatega on investeeringu suurus 14 miljonit eurot. Koguinvesteering kolme terminali ulatub aga 23 miljoni euroni. Viljaterminali ehitas Mapri Ehitus.

Seotud lood

Uudised
  • 12.08.24, 13:41
Leedu viljalogistikas tehti ajalugu
Klaipėda sadama kaubalogistika pööras 9. augustil oma ajaloos uue lehekülje – nimelt saabus esimest korda nende sadamasse viljalastis jõepraam. Sellise ainulaadse viljaveolahenduse taga oli Linas Agro Lietuva, kes toimetas jõepraamiga Nemunas Lines kohale 900 tonni teravilja.
Uudised
  • 12.09.19, 10:37
Viljaveoautod on muutunud seisvateks ladudeks
Teraviljatootajad kurdavad veokite vähesuse üle ning palkavad lõunanaabreid vilja sadamasse vedama. Tegelikkuses teeb see olukorda vaid hullemaks, sest sadama vastuvõtuvõimekus jääb samaks. Lihtsalt veokite järjekord sadamas kasvab ning veokid muudetakse ajutisteks viljaladudeks, kirjutab Maaleht.
Saated
  • 04.11.21, 16:00
Andres Oopkaup: põllumehed on kui kitsed kahe heinakuhja vahel
„Põllumehed on täna kui kitsed kahe heinakuhja vahel: ühelt poolt peaksime vähendama CO2 päästu, teisalt aga tegelema oluliselt rohkem maaharimisega, sest kemikaalide kasutamist tuleb samuti vähendada. Kus on optimaalne kesktee, seda vastust pole me paraku riigilt saanud,“ nentis Kevili ja Maaelu Edendamise Sihtasutuse nõukogu esimees, teraviljakasvataja Andres Oopkaup saates "Ärikliendid roolis".
Uudised
  • 15.05.23, 15:51
Suur fotogalerii: väetisetootja Yara avas Muuga sadamas väetiseterminali
Väetisetootja Yara sõlmis pikaajalise lepingu PK Terminal OÜ-ga väetiste ohutuks käitlemiseks ja ladustamiseks Muuga Sadamas. Selle tarvis rajati uus 9500 m2 suurune kompleksladu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele