• 13.09.24, 07:30

Remo Kirss: ükski kuller ei taha kõnniteel peatuda ja liiklust häirida

Paki transpordi osapoolteks on nii paki vedaja, selle tellija kui ka teede võrgustiku omanik ehk linn, kelle ülesanne on tagada ohutu ja kõiki teenuseid arvestav linnaruum. Kui eraisik saab pakile vastu lipata või tellida selle pakiautomaati, siis ettevõtte tellimus on sageli transporditav alusega, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss, tuues välja kolm võimalikku lahendust vastuolisele liiklusseaduse muudatusele.
Remo Kirss pakub välja kolm lahendust, kuidas seadust rikkumata saaks kullerfirma pakke kohale toimetada.
  • Remo Kirss pakub välja kolm lahendust, kuidas seadust rikkumata saaks kullerfirma pakke kohale toimetada. Foto: DPD Eesti
Ükski logistikaettevõte ei soovi ega suuna oma kullereid rikkuma seadust parkimaks sihilikult kõnniteel nii, kuis seda veel täna kehtiva seaduse järgi teha ei või. Ammugi rattateel, kus parkimine ja peatumine on keelatud.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.08.24, 09:46
DPD Eesti juht: Eesti on oma edu kinkimas Leedule ja Lätile
Mida on Eestil pakkuda välismaisele suurkorporatsioonile? See on kõige olulisem küsimus Eesti konkurentsivõime hindamisel ja kui sellele puudub vastus, on meil probleem, leiab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Uudised
  • 16.08.24, 12:54
Ampritasu tõus: jäme kaigas rohepöörde kodaratesse
Ettevõtted, kes soovivad hakata kasutama elektrilisi veokeid või kaubikuid, on sunnitud välja ehitama oma laadimispunktid, millega kaasneb reeglina ka vajadus tõsta oluliselt amprite arvu. Alates 1. septembrist tõstab Elektrilevi selle tasu aga ligi poole võrra. „Päris kindlasti aeglustab see rohetranspordile üleminekut oluliselt,“ nentis DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Uudised
  • 26.06.24, 11:12
DPD viib kümnes Eesti linnas pakiveo üle elektrile
DPD Eesti soetab 25 järgmist uut elektrikaubikut. Sellega kasvab ettevõtte elektrikaubikute autopark 73 sõidukini. Tuleva aasta lõpuks veab DPD Eesti kümnes linnas pakke vaid elektrikaubikutega.
Uudised
  • 15.04.24, 15:42
Kaubalaadimist takistav eelnõu jõudis valitsusse
Kliimaminister Kristen Michal esitas valitsusele liiklusohutust tõstva liiklusseaduse eelnõu, mis toob olulise muudatuse kõnniteede kasutamise reeglites – tulevikus on kõnniteed jalakäijatele ning autode peatumine on lubatud vaid vastava liikluskorraldusvahendi olemasolul. Kui seda pole, ei tohi seal peatud ka kauba laadimise ajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele