• 12.08.24, 13:17

Ukraina otsib arestitud Vene laevale haldajat

Ukraina korruptsioonikuritegevusega tegelev varade taastamise ja halduse amet ARMA otsib operaatorit arestitud Vene laevale Emmakris III, mis on viibinud juba sõja algusest saadiks Odessa edelaosas asuvas Tšornomorski sadamas.
Arestitud laeva saaks kasutada kasvõi teravilja hoiustamiseks.
  • Arestitud laeva saaks kasutada kasvõi teravilja hoiustamiseks. Foto: ARMA
Kiievi Pečerski rajoonikohus andis 2000. aastal ehitatud, 73 281 DWT (deadweight tonnage) mahutavusega laeva ARMA haldusesse.

Seotud lood

Uudised
  • 09.08.24, 12:02
Hansa Shippingu omanikud võtsid 50 miljonit eurot dividendi
Pärast Venemaa täiemahulise sõja algust Ukrainas on Vene sadamatesse seilav Hansa Shipping purjetanud ka hüppelise müügitulu ja kasumi laineharjal, omanikele maksti mullu ettevõttest poolsada miljonit eurot omanikutulu.
Uudised
  • 08.08.24, 14:18
BLRT avab Eesti suurima laevaremondi ujuvdoki
BLRT Grupi territooriumil Tallinnas Koplis alustab tööd Eesti suurim laevade hoolduseks, remondiks ja kaasajastamiseks mõeldud ujuvdokk. Hat-San Shipyardi laevatehases Türgis valminud ja meritsi Eestisse pukseeritud ujuvdokk on 180 meetrit pikk, 30 meetrit lai ning kandevõimega kuni 10 000 tonni.
Uudised
  • 08.08.24, 12:25
Soomlaste karm tõdemus: Kotka-Sillamäe laevaühendus ei tasu end ära
Lõuna-Soome Rakenduskõrgkool avaldas aruande parvlaevaühenduse võimalikkusest Kotka ja Sillamäe vahel, mille lühikokkuvõte on: laevaühendus kahe linna vahel on teoreetiliselt võimalik ja sellel on potentsiaal olla tasuv, kui suudetakse täita vajalikud tingimused ja eeldused. Täna pole paraku neist ühtegi. Mis jääb puudu?
Uudised
  • 07.08.24, 11:28
Kaos Bangladeshis: Bengali lahes ootab sadakond laeva, lennuveohinnad on kolmekordistunud
Pärast Bangladeshi peaministri põgenemist riigist tudengite mässust alguse saanud protestide tõttu, on tekkinud maailma kolmanda rõivaste eksportija peamises sadamas Chittagongis maailma pikim laevade järjekord. Häiritud on ka sadamat sisemaaga ühendava raudtee ja travusvaheliste kaubalendude tegevus.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele