Veohinnad on taas järsult tõusnud ning eriti tugevalt on viimase aja muutustest olnud mõjutatud välistarnetest sõltuvad firmad, kes peavad nüüd hakkama saama turuolukorras, kus näiteks Kagu-Ida ja Põhja-Euroopa vahelises kaubanduses on mereveo hinnad tõusnud 198%, tunnistas MyDello kaasasutaja Magnus Lepasalu.

- MyDello kaasasutaja Magnus Lepasalu. Foto: KERTIN VASSER
“Hinnatõusu põhjuseid on küll mitmeid, kuid kiirus, millega hinnad tõusevad, tekitab turul närvilisust,” ütles logistikat digitaliseeriva MyDello kaasasutaja Magnus Lepasalu. “On selgelt tunda, et näiteks osaliselt Punase mere kriisist tingitud hinnatõus on kaasa toonud olukorra, kus eestlased lihtsalt tellivad vähem. See paneb aga ettevõtted väljakutse ette: ärilise edu nautimiseks tuleb nüüd päriselt mõista, mis on see, mida kliendid kõige enam vajavad ja ootavad.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Idatransiidi äralangemise järel ei tohiks Eesti piirduda vaid kohalike vedude teenindamisega, kuna väikese turumahu tõttu muutuksid transporditeenused kehvemaks ja kallimaks, kirjutab Tallinna Ülikooli professor Erik Terk Arenguseire Keskuse väljaandes „Pikksilm“.
Õige analüüsi- ja kategoriseerimismeetodite valik aitab paremini mõista ja juhtida ettevõtte ettevõtte kulustruktuure ning optimeerida varude haldamist. Sel aastal toimuvad esmakordselt ostu- ja hankejuhtimise praktikumid, mis keskenduvad 4 peamisele valupunktile, mille lahendamine tagab kulude kokkuhoiu ning ostu- ja hanketöö tõhustamise.
Euroopa Komisjon kehtestas subsiidiumivastase uurimise tulemusel ajutised tasakaalustavad tollimaksud Hiinast pärit akutoitega elektrisõidukite impordi suhtes.
Kliimaministeerium on võtnud südameasjaks liikuda kliimaneutraalsuse suunas ja selle eesmärgi saavutamiseks on valmimisel kliimakindla majanduse seadus. Milleks seda seadust vaja on ning mis on liikuvuse ja logistika valdkonna kiirendi, kirjutab Kliimaministeeriumi liikuvuse arengu ja investeeringute osakonna juhata Eva Killar.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.