Enamik vanadest Elmo laadijatest vahetatakse välja
Enefit Volt asendab järgmise kahe aasta jooksul kaks kolmandikku varem Elmo võrku kuulunud laadijaid, et muuta kõigile elektriautodele sobiv elektriauto laadimine kättesaadavamaks nii linnades kui maapiirkondades.
79 vana Elmo laadijat vahetatakse järgmise aasta lõpuks uute vastu. Foto: Raul Mee
Enefit Volt uuendab järgmise aasta lõpuks 79 avalikku laadimispunkti, mis loovad laadimisvõimaluse 260 sõidukile. See muudab avaliku laadimise kättesaadavamaks nii Tallinna kui Tartu magalapiirkondades kui olulisemates maakondlikes tõmbekeskustes. Esimesed uued laadijad saavad paika juba enne suve.
Enefit Volt alustab Eestit, Lätit, Leedut ja Poolat katva elektriautode laadimisvõrgu ehitamist, et kõrvaldada puhta transpordi läbimurde peamine takistus ehk kesine taristu.
Nissan ja Enefit Volt sõlmisid kõiki Baltimaid katva pikaajalise koostöölepingu, millega Enefit Volt hakkab Nissani elektriauto ostjatele pakkuma laadijaid, nende paigaldamist ja järelteenindust.
Circle K avas 28. veebruaril kolm uut ülikiiret elektriautode laadijat Mäos, Pärnus ja Tartus. Enne suve on plaanis avada veel kaks ülikiiret laadijat Irus ja Tallinnas Sikupillis.
Eesti suurima elektriautode laadimislahenduste pakkuja Enefit Volt klientide seas tehtud küsitlusest selgus, et 84% särtsusõidukite kasutajatest on oma valikuga väga rahul, kuid sooviks rohkem kiir- ja ülikiirlaadimisvõimalusi kaupluste juurde.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.