• 31.01.23, 08:37

Sebe andis Pärnu ühistranspordi korraldaja hindade pärast kohtusse

Kuivõrd Pärnumaa ühistranspordikeskus Sebe pakutud hinnatõusuga nõus ei olnud, siis nõuab bussifirma nüüd kallinenud kütuse eest kohtu kaudu 735 000 eurot.
Teistes piirkondades on Sebe väitel lepingute muutmine olnud võimalik
  • Teistes piirkondades on Sebe väitel lepingute muutmine olnud võimalik Foto: Andras Kralla
"Keskus keeldus kütuse ülekulu hüvitamisest ja lepingu muutmisest, mistõttu vedasime sisuliselt üle terve aasta Pärnu elanikke oma kulul," ütles Sebe juhatuse liige Üllar Kaljuste teate vahendusel.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.22, 13:42
Pretsedent on sündinud: SEBE täitis liinihanke keskkonnanõuded gaasibussideta
Kui tavaliselt on avalike bussiliinide hangetel keskkonnanõuete täitmise peamiseks eeltingimuseks olnud biogaasi kasutamine, siis SEBE võitis Harjumaa edelasuuna bussiliinidel reisijateveo hanke ilma gaasibussidesse investeerimata, ehk tänu HVO taastuvtoorainest valmistatud diislikütuse kasutamisele.
Uudised
  • 15.09.22, 16:43
Suurettevõtteid soosiv reegel laseb Eesti gaasitranspordi põhja
Kütusemüüjad Alexela ning Infortarile kuuluv Eesti Gaas saavad veidra juriidilise iseärasuse tõttu kasseerida tanklas biometaani eest konkurendiga võrreldes pea kaks korda kõrgemat hinda. Magus tuluallikas võib jääda aga üürikeseks, sest transpordifirmad keelduvad varem tellitud uusi gaasiveokeid vastu võtmast ning bussifirmasid ähvardab pankrot. Varsti ei ole enam kedagi, kellele gaasi müüa.
Uudised
  • 05.01.23, 10:46
Bussifirmad jäid seekord ellu, kuid agoonia kestab edasi
Kui veel mullu sügisel oli selge risk, et alates novembrist jäävad osa avalikku liinivedusid teostavatest bussidest alarahastuse tõttu seisma, siis tänu üleminekule kvartaalsele indekseerimisele suudavad vedajad veel vastu pidada. Tekkinud on aga uued probleemid, mis taanduvad küsimusele, kas Eesti riik üldse suudab tasuta ühistransporti ülal pidada?
Saated
  • 26.10.22, 13:52
Hansabussi juht vedajate kuludest: kui kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid lihtsalt seisma
Kui avalike bussiliinide alarahastusele kohe lahendust ei leita, jäävad osad liinid seisma, sest bussifirmad ei suuda sellisel juhul tasuda oma finantskohustusi, rääkis Hansabussi juht Indrek Halliste saates “Äripäeva TOP”.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele