• 15.09.22, 16:43

Suurettevõtteid soosiv reegel laseb Eesti gaasitranspordi põhja

Kütusemüüjad Alexela ning Infortarile kuuluv Eesti Gaas saavad veidra juriidilise iseärasuse tõttu kasseerida tanklas biometaani eest konkurendiga võrreldes pea kaks korda kõrgemat hinda. Magus tuluallikas võib jääda aga üürikeseks, sest transpordifirmad keelduvad varem tellitud uusi gaasiveokeid vastu võtmast ning bussifirmasid ähvardab pankrot. Varsti ei ole enam kedagi, kellele gaasi müüa.
CNG-autode omanikel pole juba pikemat aega põhjust rõõmustada, hinnad on tõusnud meeletult.
  • CNG-autode omanikel pole juba pikemat aega põhjust rõõmustada, hinnad on tõusnud meeletult. Foto: Liis Treimann
Läinud nädalal teatas biometaani tootja OÜ Biometaan juhatuse liige Ahto Oja, et Koksveres ühe kilo biometaani tootmine maksab 1,586 eurot. Tarbijale tähendas see eelmisel nädalal ettevõtte tanklates hinda alla 2 euro kilost. Alexela ja Eesti Gaas müüvad biometaani oma tanklates aga hinnaga ligi 5 eurot kilo. Ja odavamalt ei saagi, kirjutab Äripäev.

Seotud lood

Uudised
  • 15.09.22, 16:05
Hugo Osula: kohalik bussiliiklus on sügiseks pankrotis!
Maagaasi hinnatõusuga kaasneb bussiettevõtetele igakuiselt 7 miljonit eurot lisakulu, kuid riik ei taha ega ei soovi seda kulu kanda. Probleemi eest lihtsalt põgenetakse ning loodetakse, et küll see kuidagi iseenesest laheneb. "Sel moel jätkates on kohalik bussiliiklus sügiseks pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula kütuseturu aastakonverentsi aruteluringis.
Uudised
  • 08.09.22, 12:20
Koksvere müsteerium: kaks tanklat müüvad biogaasi enam kui poole odavamalt
Need gaasiauto omanikud, kes teavad kahte salatanklat, võivad pihku itsitada: Alexela ja Eesti Gaasi pea viieeurose kilohinna asemel maksavad nad kütuse eest enam kui kaks korda vähem.
Uudised
  • 06.09.22, 11:35
Röögatu gaasihind kuulutab CNG-autodele lõppu
CNG hind on aastaga tõusnud mitu korda ning kunagi soodsa sõidu lootuses ostetud neljarattaline on osutunud väga kulukaks. Näiteks Alexela tanklas jääb CNG kilohind napilt alla 5 euro. 100 kilomeetri läbimiseks kulub Škoda Octavial surugaasi 3,5 kilogrammi ringis, ehk arvuta mispidi tahad, gaasiautoga sõitmine ei tasu end enam mitte kuidagi ära.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele