• 16.12.22, 11:21

Itella esmavalik rohepöördes on taastuvtoorainetest tehtud diislikütus

Kui mitmed suuremad kullerfirmad on keskonnajalajälje vähendamiseks soetanud kümneid elektrikaubikuid, siis Itella Estonia asus oma pakivedu üle viima Neste My Renewable Diesel kütusele. Tõsi, soetati ka üks elektrikaubik, kuid see täitis jutumärkides kõik hirmud ja ootused.
Neste MY Renewable Diesel’i kasutamine võimaldab ettevõttel kuni 90% ulatuses vähendada oma süsinikujalajälge võrreldes tavalise fossiilkütuse kasutamisega.
  • Neste MY Renewable Diesel’i kasutamine võimaldab ettevõttel kuni 90% ulatuses vähendada oma süsinikujalajälge võrreldes tavalise fossiilkütuse kasutamisega. Foto: Itella
„Paraku on täna veel transpordisektor üks saastavamaid valdkondi, ent liigume pidevalt selles suunas, kuidas oma tegevuse keskkonnamõju vähendada,“ sõnas Itella Estonia OÜ tegevjuht Meelike Paalberg. Ettevõte investeerib pidevalt säästvate pakiveolahenduste väljatöötamisse, et vähendada iga-aastaselt ettevõtte keskkonnajalajälge vähemalt 10%.

Seotud lood

Uudised
  • 09.12.22, 08:53
Rauno Parras: pakiautomaatide võidupaigaldamine jätkub, investeerime 3 miljonit
Itella Estonia transpordi ja pakivedude direktori Rauno Parrase hinnangul näeme pakiautomaatide võidupaigaldamist Eestis ka edaspidi.
Uudised
  • 10.10.22, 10:27
Kolm aastaringi saab varsti täis, kas investeering elektrikaubikutesse on end ära tasunud?
Kullerfirma DPD Eesti oli esimene logistikaettevõte Eestis, kes võttis kommertseesmärgil kasutusele täiselektrilised kaubikud. Kolm aastaringi hakkab täis tiksuma ning esimesed elektrikaubikud lähevad juba väljavahetamisele. Kas investeering on end ära tasunud?
Uudised
  • 11.11.21, 15:05
Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti
Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.
Arvamused
  • 11.10.21, 15:05
"Viimase miili" logistika peab muutuma rohelisemaks – millised on võimalused?
Ilma suurema üllatuseta tekib logistikasektori keskkonnajalajälg ligikaudu 80% ulatuses transpordist. Omniva juhatuse liige Kristi Unt annab ülevaate logistika- ja postivaldkonna keskkonnasäästu potentsiaalist ning ökoloogilise jalajälje vähendamisest tehnoloogia abil.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele