• 15.09.22, 13:04

Galerii: 10. Kütuseturu Aastakonverents

14. septembril toimus juba kümnendat korda Kütuseturu Aastakonverents, kus võeti luubi elu "pärast Vene naftat" ning kuidas on kütuste hinnatõus mõjutanud erinevaid majandussektoreid. Nagu ikka, oli ürituse keskmes poliitikute debatt, samuti erinevate sektorite esindajate arutelu teemal, kuidas kõrgete kütusehindadega keerulised ajad üle elada.
Avaettekandega elust pärast Vene naftat, esines Mažeikiai rafinineerimistehase arendusdirektor Ricardas Morkvenas.
  • Avaettekandega elust pärast Vene naftat, esines Mažeikiai rafinineerimistehase arendusdirektor Ricardas Morkvenas. Foto: Raul Mee
Seekordne kütuseturu aastakonverents oli juubelihõbuline ning kohvilauast ei puudunud ka juubelitort. Juba kümnendat korda said kütuseturuga seotud osapooled kokku, et vaadata otsa turu hetkeseisule ning arutleda, mida toob kaasa tulevik.
Traditsiooniliselt toimus ka poliitikute debatt, kus opositsioonipoliitik Martin Helme ei jätnud kasutamata võimalust siunata tegutsevat valitsust ning luua hirmutava pildi lähitulevikust, kus ettevõtted lähevad pankrotti ja inimesed surevad külma kätte, sest ei jaksa maksta elektri- ja gaasiarveid.
Enamik osalistest olid siiski vaoshoitumad ning suhtusid tulevikku optimistlikumad. Valitsuserakonna esindaja Jürgen Ligi võrdles hetkeolukorda 1990ndate algusega, mil Eesti rahva majanduslik seis oli märksa hullem, kuid raskest seisust tuldi välja kõigele vaatamata.
„Keegi ei öelnud, et inimesed surevad ära ja saadame kõik muu kukele. Kõik saavad aru, et energiajulgeolek saavutatakse suures rahvusvahelises koostöös. Mis seal salata - tuleb ka sooja toas vähemaks keerata, aga see ei tähenda, et meid ootab ligilähedanegi olukord sellega, kui me vabaks saime,” meenutas Ligi,
Küll aga olid ettevõtlussektorite esindajad konverentsi ettekannetes ja lõpuarutluses siiski üsna murelikud, eriti mis puudutab teedeehitust ja ühistransporti. Gaasibussidele üleminek võis olla kunagi hea mõte, kuid täna kannatavad bussiettevõtted viis korda tõusnud gaasihinna surve all üsna tugevalt.
"Kui riik midagi lähiajal ette ei võta, on sügiseks kohalik ühistransport pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula.
Logistikauudised.ee toob konverentsil räägitu jooksvalt oma lugejateni lähipäevil.
Tutvu konverentsi programmi ja osalejatega SIIN, järgmine Kütuseturu Aastakonverents toimub taas aasta pärast, 14. septembril 2021.
Tänavust konverentsi toetasid UTA Edenred, Cloudics, Neste, Astro Baltics ja Orlen Eesti. Konverentrsi sisupartner oli Eesti Õliühing.
Vaata pildigaleriid konverentsist
14SEPT2022 Kütuseturu Aastakonverents 2022 . Foto autor Raul Mee
95 fotot
  • 14SEPT2022 Kütuseturu Aastakonverents 2022 . Foto autor Raul Mee Foto: Raul Mee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele