Eesti startup ettevõte Sixfold OÜ uuendas oma kevadel välja töötatud kaarti, mis pakub nüüd ka reaalajas andmeid Suurbritanniaga ühendusi omavate Prantsuse ja Hollandi sadamate kohta.
Sixfoldi andmebaas näitab, et juba mõnda aega on Suurbrtannia ettevõtted hakanud Brexiti eel oma varusid suurendama, et elada üle aasta alguses suure tõenäosusega tekkivad ummikud. Nüüd, kui seoses koroonavirusega on osa piirist sootuks suletud, on reaalajas info piiridel toimuvast veelgi aktuaalsem.
Uus kaardiversioon näitab nüüd ka Ühendkuningriigi ja Mandri-Euroopa suuremate sadamate keskmist kaubaveoühenduse aega. Andmed on olemas nii Prantsusmaa, kui ka Hollandi sadamate kohta, kus väljuvad laevad Suurbitannia erinevatesse sadamatesse.
Sixfoldi teatel võtsid uuenenud kaardirakenduse koheselt kasutusele mitmed Euroopa suurettevõtted, nagu näiteks Tesco ja Nestlé, Zalando ja erinevad institutsioonid nagu Euroopa Komisjon ja Ühendkuningriigi rahvusvahelise kaubanduse ministeerium. Ka Euroopa Liidu transpordi peadirektoraadi juht Henrik Hololei tunnistas Äripäeva raadiole antud intervjuus, et Sixfoldi kaart on saanud nende peamiseks töövahendiks.
Näiteks 22. detsembri õhtul kell 16 oli Calais sadamas ooteaeg kahanenud juba 3 tunnini, kuid Suurbritanniast tagasipääs oli jätkuvalt suletud. Hollandi sadamates olid ooteajad aga jätkuvalt isegi kuni 46 tunnini, eriti pikk ooteaeg oli Rotterdami lähedastes sadamates Killingholme`i liinidele.
TASUB TEADA!
Kaardirakenduse välja töötanud Sixfoldi tootejuht Marko Klopets analüüsib Euroopa kaubavedudes toimuvat põhjalikumalt 26. jaanuaril toimuval Autovedajate Aastakonverentsil, kuhu saab soodushinnaga pääsme veel kuni 15. jaanuarini!
Tutvu teiste esinejate ja teemadega
SIIN ja pane enda kirja
SIIN!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohalikud logistikafirmad soovitavad vältida sel aastal Suurbritanniasse pakkide ning kaupade saatmist.
Lisatud Girteka Logisticsi kommentaar
Prantsusmaa peatas ajutiselt transpordi üle Calais' väina, mida ületab 10 000 veokit päevas. Nii Eurotunnel kui ka Doveri sadam on esialgu 48 tunniks suletud, Brexit võib kaubavahetust veelgi keerulisemaks muuta.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.