Riigikontroll tõdes Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühendust analüüsides, et parvlaevaühendus läheb palgakulude kasvu tõttu riigile aina rohkem maksma ning ühenduse pidamise perspektiividele tuleb mõelda juba praegu.

- Riigifirma TS Laevade parvlaev Piret. Hiljemalt 2022. aastal peab riik otsustama, kas tahab praamid enda firmalt välja osta. Foto: Mihkel Maripuu/Postimees/Scanpix
Parvlaevaühendus on aasta-aastalt läinud kallimaks: tinglikult maksis 2007. aastal riik iga sõiduki üleveo kohta toetust ligi 11,4 ja 2018. aastal 18,3 eurot. Iga reisija kohta arvestatult oli kasv 4 eurolt 8 eurole.
Seotud lood
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.