Maailma suurim energiafirma ütleb, et elektriautod pole valmis traditsioonilist sisepõlemismootorit transpordisektoris veel asendama, vahendab CNBC.
- Saudi Aramco. Foto: Reuters
Transporditööstus moodustas mullu naftanõudlusest enam kui poole. Morgan Stanley prognoosib, et 2025. aastaks tõuseb globaalne elektriautode arv 36 miljonini. IHS Markiti analüüsist selgub, et 2040. aastaks on 30 protsenti müüdud autodest elektrilised.
Bensiini- ja diiselautode väljavahetamine on tekitanud spekulatsioone, et nõudlus nafta järele võib järsult taanduma hakata.
Saudi Araabia suurima naftafirma Saudi Aramco tehnoloogiajuht Ahmad Al Khowaiter ütles Genfi autonäitusel, et elektriautod niipea bensiini- ja diiselautosid asendama ei hakka.
“Prognoosijate konsensus on selline, et sisepõlemismootor ei kao järgnevate kümnendite jooksul kuhugile,” seletas ta. “Me arvame, et sajandi keskpaigaks on 90 protsenti autodest jätkuvalt sisepõlemismootoriga.”
Al Khowaiter ütleb, et Saudi Aramco üheks eesmärgiks on vähendada bensiini- ja diiselautode emissioone. Keskpikas perspektiivis on see saaste vähendamiseks tema arvates parim variant.
“See on meie vastutus. Peame autotootjatega koostööd tegema,” nentis ta.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.