• 10.01.19, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Talveilm pärssis lennuliiklust suursaartega

Novembri ja detsembri ilmastikuolud tingisid hulgaliselt Kärdla suunal lendude tühistamisi, samuti tõi detsember reisijate hulga vähenemise Kuressaare lendudesse, tunnistas lennuoperaator Transaviabaltika.
Talveilm pärssis lennuliiklust suursaartega
  • Foto: Transaviabaltika
“Udu ja madal pilvitus tõid möödunud kuul Kärdla suunal hulgaliselt lendude tühistamisi. Lennuliiklus oli ilmastikuolusid arvesse võttes üsnagi keeruline,” ütles lennuettevõtte esindaja Rene Must detsembrikuud kokku võttes.  
Detsembris teostas Transaviabaltika Tallinn-Kärdla-Tallinn suunal kokku 46 lendu. Reisijaid lendas 612 ja lennuki keskmine täituvuse protsent teostatud lende arvestades oli 35. Novembris, mil samuti kehv ilm pärssis lendude teostamist Kärdlasse oli lende 43 ning teostatud lende arvestades oli lennuki keskmiseks täituvuseks 34 protsenti.  
Must tõdes, et reisijate hulk Kuressaarde näitas aasta viimasel kuul mõningast vähenemist. “Tallinn-Kuressaare-Tallinn suunal teostati 51 lendu. Reisijaid lendas Kuressaare suunal 1354 ning lennuki keskmine täituvuse protsent oli 70,” märkis ta. 
Tervele 2018 aastale tagasi vaadates oli lendude statistika järgnev:
Tallinn-Kuressaare-Tallinn lennuliinil toimus 632 reisi. Teenindamata jäi neli lendu. Kavandatud reiside teenindamise protsent oli 99,4. Reisijaid lendas kokku 18101 ja 19 kohalise lennuki keskmise täituvuse protsent oli 75.
Tallinn-Kärdla-Tallinn lennuliinil teostati 575 reisi, teenindamata jäi 44. Kavandatud reiside teenindamise protsent oli 92,2 (arvestatud ei ole Kärdla lennujaama remondi tõttu tühistatud lende). Reisijaid lendas kokku 9604 ja 19-kohalise lennuki keskmise täituvuse protsent oli 44.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele