• 03.12.18, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuulutati välja hange Rail Baltica viimasele lõigule Eestis

Kolme Balti riigi ühisettevõte Rail Baltica kuulutas eelmisel nädalal välja hanke projekteerimiseks ja ehitusaegse järelevalve teostamiseks Eestis lõigul Pärnust Eesti-Läti piirini, tähendades viimase Eestis asuva raudteelõigu projekteerimise alustamist.
Rail Balticu eskiis
  • Rail Balticu eskiis Foto: Hendrikson & Ko
Ulatuslik hange seoses lõiguga Pärnust Eesti-Läti piirini sisaldab põhiprojekti ettevalmistamist raudteeliini alus- ja pealisehitise ning sellega seotud tsiviilrajatiste ehitamiseks. Samuti hõlmab hange toimeväärtusuuringute teostamist, ruumilise planeerimise lahenduste koostamist, üksikasjalikku tehnilist projekteerimist ja töövõtja järelevalve tagamist.
“Mul on hea meel tõdeda, et Rail Baltica projekt liigub projekteerimise etapiga hoogsalt edasi. Tänaseks on Eestis käimas projekteerimise ja ehitusaegse järelevalve teostamise hanked terve raudteeliini ulatuses,” ütleb RB Rail AS tehniline juht Mart Nielsen. Ta lisab, et professionaalse ja tiheda koostöö tulemusena ühisettevõtte ning riiklike rakendusasutuste vahel on käesolevaks hetkeks välja töötatud täpsed tehnilised nõudmised. Ühtlasi on Nielseni sõnul Balti riikides välja kuulutatud 7 hanget 11-st, mis käsitlevad otseselt raudteetrassi projekteerimist. “Soovin omalt poolt tänada tervet meeskonda, kes selle verstaposti nimel on kõvasti tööd teinud.”
Kaherööpmelise elektrifitseeritud kiirraudtee pikkus lõigul Pärnust Eesti-Läti piirini on umbes 93,5 km. See hõlmab endas 9 silda, s.h. 296-meetrine sild üle Pärnu jõe, 15 maanteeviadukti, 7 raudteeviadukti, 11 ökodukti ning kahte jalakäijate tunnelit. Samuti rahvusvahelist reisijate terminali Pärnus, reisijate terminali Häädemeestel ning võimalikku Pärnu kaubaterminali koos möödasõiduteedega.
Kõnealune hange viiakse läbi kahes osas. Esimeses etapis esitatakse taotlus oma kvalifikatsiooni kinnitamiseks. Kvalifitseerunud osalejatele antakse täielik tehniline teave hanke teises etapis, mille raames esitatakse lõplikud ettepanekud. Esimese etapi taotluste esitamise tähtaeg on 14. jaanuar 2019.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele