Asjaosaliste hinnangud kauba digitaalse saatedokumendi ehk e-CMRi vajaduse järele lähevad lahku: kes peab seda vältimatuks ning kellele sobib praegune lahendus.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) TIR-osakonna juhataja Lauri Lusti sõnul on olukord e-CMRi osas suhteliselt segane. “Osad riigid on leppega ühinenud, kuid puuduvad rakendusaktid ja vajalikud toimivad mehhanismid elektrooniliste dokumentide käitamiseks. Puudub näiteks elektrooniline isikutuvastus ja digiallkirjastamise võimalus, millega Eestis juba aastaid harjunud ollakse. See teeb saadetise data kasutamise digidokumendi mõistes keeruliseks,” märgib ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.