• 27.11.18, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Arvamused e-CMRi vajaduse osas lähevad lahku

Asjaosaliste hinnangud kauba digitaalse saatedokumendi ehk e-CMRi vajaduse järele lähevad lahku: kes peab seda vältimatuks ning kellele sobib praegune lahendus.
Arvamused e-CMRi vajaduse osas lähevad lahku
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) TIR-osakonna juhataja Lauri Lusti sõnul on olukord e-CMRi osas suhteliselt segane. “Osad riigid on leppega ühinenud, kuid puuduvad rakendusaktid ja vajalikud toimivad mehhanismid elektrooniliste dokumentide käitamiseks. Puudub näiteks elektrooniline isikutuvastus ja digiallkirjastamise võimalus, millega Eestis juba aastaid harjunud ollakse. See teeb saadetise data kasutamise digidokumendi mõistes keeruliseks,” märgib ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele