Eesti raudtee kontsern Skinest Rail sõlmis koostöölepingud diiselmootorite tootjaga Anglo Belgian Corporation ja raudtee tehnoloogiatega tegeleva saksa ettevõttega Vossloh Group, teatas ettevõte.
- Oleg Ossinovski Foto: Andras Kralla
Skinest Raili juhatuse liige Roman Zahharov ütles, et lepingud on hea panus ettevõtte eesmärki areneda rohkem lääne turul.Zahharovi sõnul toob Anglo Belgian Corporation Skinest Raili tütreettevõttele, Daugavpilsi veduriremonditehasele suurt kasu vedurite remondi ja moderniseerimisega seotud projektide elluviimisel. Zahharov täpsustas, et koostööleping Anglo Belgian Corporation’ga näeb ette 40 diiselmootori ostu 20-ne veduri moderniseerimiseks.Lisaks allkirjastasid Skinest Rail ja Euroopa vedurite tootmise liider, saksa ettevõte Vossloh Locomotives GmbH esimese vastuvõtuakti kolmest ostetud G6 tüüpi veduri kohta. Koostöölepe saksa firmaga näeb ette G6 tüüpi vedurite hanke Skinest Railile koostöös Lõuna- ja Lääne Euroopa finantsinstitutsioonidega.
Esimene kolmest veduritest sai selle kuu alguses kõik vajalikud sertifikaadid ja hakkab tööle juba oktoobris, teatas Skinest Adriaticu tegevdirektor Vedran Perovic.Skinest Rail on rahvusvaheline raudteekontsern, mis pakub kvalifitseeritud teenuseid raudteetranspordi ja -ehituse valdkonnas. Skinest Rail omab ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Venemaal, Poolas, Gruusias, Kasahstanis, Soomes ja Horvaatias.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.