Juuni keskel sõlmis Ukraina taristuminister Vladimir Omeljan koostöömemorandumi Hyperloop Transportation Technologies juhi Dirk Ahlborniga, et uurida võimalusi ehitada Hyperloopi ühendus Kiievi ja Odessa vahele.
- Hyperloop "kapsel" reisijatre veoks. Foto: Hyperloop Transportation Technologies
Hyperloopi esindajate kinnitusel on võimalik vahemaa Kiievi ja Odessa vahel läbida kiirusel 1200 km/h 30 minutiga ning vedada ööpäevas 160 000 reisijat, kirjutab
culturemeter.od.uaÜhe kilomeetri maapealse tunneli ehitamine läheks maksma 10 miljonit dollarit, vahemaa Kiievi ja Odessa vahel on 441 km. Ehk kokku läheks projekt maksma 4,4 miljardit dollarit.
Võrdluseks: Rail Baltica ehitus läheb maksma 5,8 miljardit eurot, ehk 6,7 miljardit dollarit. Kilomeetreid on selles projektis kokku ca 730, ehk ühe kilomeetri hinnaks kujuneb ca 9,2 miljonit dollarit. Vahe Hyperloopiga on selles võrdluses ca 800 000 dollarit, ehk umbes 8%.
Esialgu plaanitakse hakata Hyperloopi kasutama kaupade transportimiseks, kuni ollakse veendunud selle sajaprotsendilises ohutuses.
Esimene toimiv Hyperloop peaks tööd alustama 2020. aastal Dubais. Maailmas on kokku vaid kolm ettevõtet, kes tegelevad elektromagneti jõul vaakumtorus liikumisvõimaluse arendamisega.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.