• 28.06.18, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiinlased võivad tulla Rail Balticut ehitama

Rail Balticu ehitus võib tuua Eestisse palju võõrtööjõudu, sealhulgas Hiina ehitajaid koos oma konteinermajade, sööklate ja lasteaedega, leiab Rail Balticu rajamist koordineeriva RB Raili juht Kaspars Rokens.
Hiinlased on kiirraudteede ehitamise kogemuse tõttu võimelised tegema ka Rail Balticut, leiab RB Raili juht Kaspars Rokens.
  • Hiinlased on kiirraudteede ehitamise kogemuse tõttu võimelised tegema ka Rail Balticut, leiab RB Raili juht Kaspars Rokens. Foto: EPA
Rokens ütles intervjuus Postimehele, et on täiesti veendunud, et "me ei ole suutelised seda projekti teostama välistööjõudu kaasamata". Ta viitas Hiina, Jaapani ja Türgi delegatsioonidele, kes on end aktiivselt Rail Balticu projekti arenguga kursis hoidnud.
Näiteks hiinlaste jaoks tähendab Rokensi sõnul Euroopas ehitamine suurt väljakutset, sest nad peavad siia tooma näiteks konteinermajad, kuhu hiinlastest töötajaid majutada.
"Samuti toovad nad kohale omad sööklad ja lasteaiad. Selline ümbritseva infrastruktuuri loomine muudab hiinlaste tegevuse küll kulukamaks, kuid ma ei välista, et nad tulevad mõnede Rail Balticu osade ehitamise nimel võistlema," ütles Rokens. 
Pikemalt saab lugeda Postimehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele