• 25.06.18, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ruhnu saar on mandri-Eestist ära lõigatud

Laevaühenduse katkemine mandriga raskendab nii Ruhnu ettevõtjate, kohalike elanike kui ka turistide elu, kirjutab ERR.
Parvlaev Runö läks rikki enne jaanipäeva ja jääb liinilt kõrvale vähemalt kolmeks nädalaks.
  • Parvlaev Runö läks rikki enne jaanipäeva ja jääb liinilt kõrvale vähemalt kolmeks nädalaks. Foto: Postimees/Scanpix
Ruhnu saare ettevõtja Ruth Keskpaiga sõnul on nii majutuskohtade kui ka toitlustusasutuste peamine elatusallikas turistid.
"See (parvlaeva Runö kadumine liinilt – toim) paneb ikka väga-väga suure põntsu," ütles Keskpaik ERRile.
Keskpaiga sõnul on turistidel juba kevadest majutuskohad broneeritud. Lisaks on Ruhnu söögikohtadel toidukaupade vedamisel nõuded ning otseühenduse puudumine Pärnust raskendab nende täitmist.
Kihnu Veeteede esialgsetel hinnangutel võib Runö remont kesta kolm nädalat ja seni on laevaühendus saarega vaid Kuressaare Roomassaare sadama kaudu.
Pikemalt saab lugeda ERRist.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele