• 17.12.14, 11:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TJA tellib Rail Balticu mõjude hüvitamise analüüsi

Tehnilise Järelevalve Amet (TJA) tellib riigihankega Rail Balticu raudteega kaasnevate mõjude analüüsi, et hinnata trassiäärsetele maa- ja majaomanikele kahjude õiguspärase korvamise korraldust.  
Analüüs hõlmab Eesti seadusandluse piisavust ja rakendamiskogemust nii maade omandamisel kui kaudsete mõjude korvamisel. Lisaks annab tellitav uuring ülevaate teiste riikide analoogsete projektide kahjude korvamise praktikast.
Valmiv analüüs võiks Rail Balticu projektijuhi Miiko Perise sõnul olla aluseks Rail Balticu rajamisest tingitud mõjude üle kaalutletud otsuste tegemiseks. “Analüüs peab andma vastuse, milline kompensatsioonisüsteem on Rail Balticu trassist mõjutatud maa- ja koduomanikele täna seadustega tagatud ning kuidas on keerulisemad küsimused lahendatud teistes Euroopa riikides,” ütles Peris. “Vajadusel esitab analüüsi teostaja ka põhjendatud ettepanekud täna kehtiva seadusandluse muutmiseks.”
Pikemalt loe Äripäeva teemaveebist pollumajandus.ee.

Seotud lood

Uudised
  • 14.09.15, 12:21
Rail Balticu trassist: kõigi soove ei saa rahuldada
Juulis valis Rail Balticu juhtkomitee välja parima võimaliku trassilahenduse, mida hakatakse eelseisva sügise ja talve jooksul avalikul aruteludel tutvustama. Rail Balticu planeeringute peaspetsialist Andres Lindemann ütles ERRile, et et kõigile sobiva lahenduse väljatöötamine on pea võimatu.
Uudised
  • 21.02.25, 14:25
Laoseis 2025 konverents keskendub kogemuslugudele
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele