Taani laevandus- ja naftagrupp Moller-Maersk teatas kasumist, mis ületas analüütikute ootuseid.
Kontserni puhaskasum oli 2,25 miljardit dollarit (1,7 mld eurot), samas kui analüütikud ootasid puhaskasumiks 2,21 miljardit. Ettevõtte teatel on nõudlus konteinertranspordi järele kasvamas ning seetõttu tõstetakse käesoleva aasta kasumiprognoosi 4 miljardilt dollarilt 4,5 miljardile dollarile (3,37 mld eurole).
Moller-Maerski tegevjuht Nils Smedegaard Andersen ütles, et tulemused olid küllalt head esimese poolaasta kohta. „Praeguse tugeva finantsolukorra tõttu on ettevõte otsustanud osta järgmise 12 kuu jooksul tagasi 1 miljardi dollari eest aktsiaid,” ütles Andersen.
Esimeses kvartalis teatas kontsern samuti oodatust parematest tulemustest ja seda tänu enda laevandusüksusele Maersk Line.
2008. aasta finantskriis mõjutas konteinervedusid väga palju ja seetõttu näitavad Moller-Maerski tugevad tulemused, et sektor on madalseisust taastunud.
Seotud lood
Taani A. P. Møller-Maersk konglomeraati kuuluv maailma suurim konteinervedaja Maersk Line on otsustanud lõpetada teenused kümnes Hiina sadamas.
Venemaa otsus keelata toiduainete sissevedu Euroopa Liidust, mõjutab lisaks põllumeestele ja tootjatele ka transpordisektorit. „Näen suurt mõju,“ kinnitas Kühne + Nageli tegevdirektor Priit Põldar.
Maersk Line allkirjastas Daewoo Shipbuliding & Marine Engineering´ga lepingu uute laevade ehitamiseks. Tellimuses on üksteist pluss võimaliku lisana kuus teisepõlvkonna Triple-E konteineralust mahutavusega 19630 TEU-d.
Taani laevandus- ja naftagrupp Moller-Maersk teatas kasumist, mis ületas analüütikute ootuseid.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.