Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maersk tellib 11 ülisuurt konteinerlaeva
Maersk Line allkirjastas Daewoo Shipbuliding & Marine Engineering´ga lepingu uute laevade ehitamiseks. Tellimuses on üksteist pluss võimaliku lisana kuus teisepõlvkonna Triple-E konteineralust mahutavusega 19630 TEU-d.
Laevade pikkus on ligikaudu 400 meetrit, laius 58,6 meetrit ja sügavus 16,5meetrit. Lepingu maksumus on 1,8 miljardit USA dollarit.
Tegemist on teise tellimusega Maersk Line´i investeerimisprogrammis. Eelnevalt sõlmiti leping seitsme 3600 TEU aluse ehitamiseks käesoleva aasta alguses. Maersk Line kavatseb järgneva viie aasta jooksul investeerida uutesse laevadesse 15 miljardit USA dollarit, millega loodetakse täita globaalset nõudlust ning tõsta transpordi efektiivsust.
Uued laevad suunatakse Aasia-Euroopa liinile, mis võimaldab stabiliseerida kaubaveo hinda. Laevad valmivad vahemikus aprill 2017 kuni mai 2018 ning hakkavad sõitma Taani lipu all.
Vaatamata madalale ühikuhinnale suutis Maersk Line mahtude suurendamisega kasvatada 2014. aastal kasumit 831 miljoni dollari võrra, kirjutas Portnews.ru.
Maersk Line esitas tellimuse Hiina laevatehasele COSCO Shipyard Group seitsme aluse ehitamiseks. Tehingu kogumaksumus ulatub 351 miljoni USA dollarini, kirjutas Baltictransportjournal.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.