• 19.02.14, 15:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink Grupp alustas laevade ulatusliku värskendamist

Tallink Grupp on alustanud Tallink Silja laevade ulatusliku renoveerimisprogrammiga. Pärast poolteist kuud kestnud värskendusprogrammi toodi möödunud nädalal taas Helsingi-Stockholm liinile tagasi 1990. aastal ehitatud MS Silja Serenade, mida renoveeriti enam kui kümne miljoni euro eest.
Põhjalikult uuendati kogu Serenade` spakeskust, lisaks laiendati tax-free kaubanduspindasid ja avati poetänaval uusi poode, kirjutab Helsinki Times.
„Me uuendame järk-järgult kogu laevaparki,“ märkis Tallink Silja juht Margus Schults.
Kui Tallink Silja kõige vanem alus 1986. aastal ehitatud Silja Festival prahiti jaanuari lõpus aastaks ajaks Kanadasse, siis renoveeritud laevaga sama ealised on veel Silja Serenade (ehitatud 1990. aastal) ja Silja Europe (1993).
Uuendusprogrammi eesmärgiks on kasvatada reisijate arvu ning meelitada laeva noori, kes laevakruiiside asemel eelistavad umbes sama hinnatase eest lendamist Euroopasse.
„Traditsiooniline kruiisilaevade kontseptsioon võib olla jäänud ajale jalgu,“ tunnistas Schults. „ See ei ole muutunud aastakümneid. Samas on maailm liikunud edasi – meil on odavlennufirmad, Facebook ja päeva-SPAd.“
Schultsi sõnul peaks kruiisilaevad olema rohkem paeluvamad, eriti noorte jaoks, kes on harjunud nägema rohkem asju ning reisivad enam kui vanem generatsioon.
Viking Line`i kommunikatsioonijuht Christa Grönlund usub, et kruiisilaevad suudavad oma ilusate saarestike, meelelahutuse ja uute toidutrendidega ka noori inimesi paeluda. Samas tunnistas ka tema, et Kesk-Euroopa paelub noori inimesi praegu rohkem kui traditsioonilised kruiisid Balti merel. „Noored inimesed mõtlevad kas nad selle asemel ei võiks minna kuhugi mujale Euroopasse.“
Viimastel aastatel on nii Tallink kui Viking Line olnud Helsingi-Stockholmi liinil raskustes kasvu saamisega. Kui Viking Line suutis eelmisel aastal tänu uue aluse MS Viking Grace`i tõttu eelmisel aastal Soome-Rootsi vahel oma reisijate mahte säilitada, siis Tallink Grupp vedas aastaga 2,8 miljonit reisijat, mida on 8,6% vähem kui aasta eest.
2012. aasta aruande kohaselt andis Helsinki-Stockholm liin Tallinkile 39% kogukäibest ning 15% tulemist (kasumist).
 

Seotud lood

Uudised
  • 28.02.14, 11:22
Tallink teeb energiasäästu plaane
Tallinki finantsosakonna juhi Harri Hanschmidti sõnul plaanitakse 2015. aastal kehtima hakkava väävlidirektiivi pärast teha konkreetseid muudatusi säästlikuma kütuse kasutamiseks.
Uudised
  • 15.05.14, 16:00
Tallinkil rekordkahjum
Tallink teenis esimese kvartali hooldustööde ja madalhooajal 23,4 miljoni euro suuruse puhaskahjumi, mis on laevakompaniile börsil oleku ajal suurim.
Uudised
  • 05.08.14, 11:47
Tallinki kehvad uudised
Tallink Grupp vedas juulis 1 092 180 reisijat, mis on ligi 3% võrra vähem võrreldes eelmise aasta juuliga, teatas laevakompanii täna.
Uudised
  • 14.08.14, 12:22
Kriisi tõttu kukub Tallinki kasum
Tallinki puhaskasum kukkus teises kvartalis kolmandiku võrra, kuna nii geopoliitilised sündmused kui ka laevade hooldustööd avaldasid laevafirma tegevusele suurt mõju.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele