Maanteeinfokeskus ja Tallinna linn teavitavad liikluspiirangutest.
• Varahommikul enne kella kuut olid teeolud põhi - ja suurematel tugimaanteedel valdavas enamuses head. Katted peamiselt kuivad või kohati niisked, Järva maakonnas paiguti märjad, Tartu maakonnas libedusetõrjest soolaniisked. Piirkonniti võib esineda aga vähest härmatist ning sellest tingitud libedust.
Ilm oli suuremate sademeteta. Vähest uduvihma sadas Järva maakonnas. Jõgeva, Valga ja Hiiu maakonnas piiras nähtavust udu. Teetemperatuurid jäid vahemikku -1…+2 kraadini. Varahommikul on teedel libeduse tekke oht!
• Teepeenratöödeks on piiratud liikumiskiirust kuni 30 km/h Harju maakonnas Tallinn-Paldiski maanteel Tutermaal (km 22), Kumnas (km 24) ja Valkses (km 30).
• Alustatakse sidekaablite paigaldustöödega Tartu maakonnas Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maanteel Kambja-Maaritsa lõgul (km 200,7-210.8). Kiirusepiiranguks on tööde tsoonis ja tööde teostamise ajal 50 km/h. Tööd kestavad orienteeruvalt 20.detsembrini.
• Teeäärsete puude raietööde tõttu on kell 9.00-13.00 piiratud kiirust tööde tsoonis kuni 30 km/h Lääne maakonnas Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare maanteel Laikülas (km 27-28).
• Kruusatee remonttöid tehakse Põlva maakonnas Kähri-Mustajõe teel Kähris (km 0,78-1,6). Kiirusepiiranguks on kehtestatud 30 km/h.
Liikluspiirangud Tallinnas
• Ülemiste ristmiku rekonstrueerimisel ollakse töödega graafikus ning aasta pärast on kogu mahukas, tunnelite ja sildadega teedevõrk liiklusele avatud, kinnitas Tallinna abilinnapea Taavi Aas. „Praegu on tööde raskuskese koondunud Tartu maantee viadukti ja raudtee vahelisele alale,“ ütles Aas. „Töödega ollakse praeguseks niikaugel, et esialgseid suuremaid ümberkorraldusi piirkonna liikluses on oodata juba detsembris.“ „Loodetavasti on siiski võimalik jätta vähemalt esialgu liikluselt avatuks ka palju kõneainet põhjustanud Veerenni raudteeülesõit,“ lisas Aas.
• 21. augustil alustati Meriväljalt Viimsisse kulgeva Ranna tee 1,2 km pikkuse lõigu rekonstrueerimistöödega. Tööde maksumus on kokku 2,41 miljonit eurot, millest Tallinn ja Viimsi vald maksavad 2,02 miljonit, ülejäänu osa rahastab maanteeamet.
Tallinna Kommunaalameti juhataja asetäitja Peep Koppeli sõnul loodetakse Ranna tee korda teha veel sel aastal, kuid kõik sõltub sügisestest ilmadest. Projekti kohaselt tuleb Ranna teele mõlemas suunas kaks sõidurada, rajatakse ülekäigurajad, liiklusmärgid jms ning linnast väljuvale suunale ehitatakse kergliiklustee.
Tallinna Transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa sõnul suletakse liiklus remonditava teelõigul vastavalt vajadusele, kuid kindlasti jääb kogu tööde ajaks mõlemas suunas avatuks üks sõidurada. „Kõigil liiklejail palutakse järgida liikluskorraldusvahendite nõudeid ja olla eriliselt tähelepanelik, kuna tööde iseloomust tingituna võib liikluskorraldus muutuda lausa iga kahe tunni tagant, “ lisas Rüütelmaa.
• 13. augustist muutus liikluskorraldus Männiku teel ja Kauge tänavapiirkonnas. Liiklusruum aheneb oluliselt, kuid avatuks jääb kummaski suunas üks sõidurada. Sõidukiirust piiratakse vastavalt tehnoloogilisele vajadusele ning ohutuse tagamiseks jooksvalt.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.