Eesti Post korraldab avatud hankemenetlusega riigihanke maagaasiautode ostmiseks. Hanke eeldatav maht on 20 kaubikut, mis võetakse kasutusrendile.
Hange hõlmab ka autode hooldus- ja remonditeenuse osutamist. Eesti Posti administratiivdivisjoni juhi Kaido Padari sõnul tingis hanke asjaolu, et seni ostetud 18 väikekaubiku näitajad ja vastupidavus on olnud väga head. “Senised tasuvusanalüüsid on olnud isegi paremad kui julgesime loota,” kinnitas Padar. Hanke kogumaht on ligikaudu 20 masinat. Reaalselt hangitakse autosid Padari sõnul vastavalt vajadusele ja tankimisvõimaluste avardumisele. „Esimesed uued autod peaksid saabuma arvestuslikult oktoobris,“ kommenteeris riigihanget Padar.
Padar tõi veel välja, et lähitulevikus võiks 10 protsenti autopargist olla alternatiivkütustel. 2010. aastal hakkas Eesti Post kasutama esimest viit maagaasil töötavat postiautot. 2011. aastal osteti kokku 13 CNG väikekaubikut. 2012. aasta kogused täpsustuvad vastavalt Eesti Posti vajadustele. Raamlepingu eeldatav kogumaht on 20 kaubikut ning need võetakse kasutusrendile.
Täna on Eesti Postis kasutusel 405 sõidukit. Ettevõtte pikaajaline autode uuendamisplaan näeb ette sõiduki keskmise kasutusaja viimise viiele aastale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti Post on gaasiautode kasutusele võtmisega vähendanud kulusid kütusele 45%, selgus Äripäeva Logistika klubi Eesti Posti külastusel.
Raasiku kanderingil proovitakse Eestis esimest korda postiljoni sõiduvahendina elektri jõul liikuvat jalgratast.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.