Septembri lõpul hõrendatud Tallinna–Kuressaare lennugraafik ning vahetult enne seda kehtima hakanud kõrgem piletihind on reisijate arvu paraku kahandanud.
Saare maavalitsuse transpordinõunik Taavi Kurisoo ütles Saarte Häälele, et Tallinna–Kuressaare–Tallinna lennuliinil tehti tänavu oktoobris 29 lendu ja reisijaid oli 829 ehk keskmine täituvus 43%. Mullu oktoobris tehti liinil 34 lendu ja veeti 1175 reisijat (täituvus 52%).
“Loomulikult ei ole me praeguse olukorraga rahul ning otsime koos majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ja AS-iga Estonian Air võimalusi järgmise aasta lennugraafiku tihendamiseks,” kinnitas Kurisoo.
Lennufirma PR-direktor Ilona Eskelinen tunnistas, et kuna reisijate arvu langus oli tänavu septembris võrreldes eelmise aastaga mõnevõrra suurem, siis oli üks peamisi tegureid, mis septembri tulemust mõjutas, piletihinna tõus.
Seotud lood
Rahulolematus Tallinna–Kuressaare lennuliiniga sundis Saare maavalitsust liinilepingut ennetähtaegselt lõpetama ja uut vedajat otsima.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.