Euroopa Komisjon (EK) kaalub Leedu ja teiste Ida-Euroopa riikide toetamist, et rajataks kiirrongiliin regioonist Põhja-Itaaliasse aastaks 2024 või 2030.
EK Rail Baltica koordinaator Pavel Telicka kommenteeris, et Euroopa Komisjon paneb tulevastes eelarvetes palju rõhku transpordiprojektidele, vahendas Baltic Course. Lisaks Rail Balticale oleks too liin üks komisjoni prioriteetsetest projektidest.
Euroopa Liit rahastaks mõlema projekti 85% ulatuses.
"Leedule on see väga hea uudis. Vilniuse ja Kaunase vahelise liini ühenduvus Euroopa raudteega huvitab meid väga," kommenteeris Leedu transpordiminister Eligijus Masiulis.
Samuti rõhutas minister, et Leedu on teinud palju tööd euroopa rööpmelaiusega raudtee rajamiseks. Hetkel on tema andmeil ehitatud valmis lõik Leedu-Poola piirilt Sestokaini.
2013. aasta lõpuks peaks Leedu valmis saama Euroopa rööpmelaiusega taristu Kaunaseni.
Seotud lood
Leedu seim otsustas täiskogu hommikusel istungil kuulutada Rail Balticu "erilise avaliku huvi projektiks".
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Partsi sõnul asutab Eesti Raudtee tütarfirma EVR Infra Läti ja Leedu kolleegidega sügise jooksul ühisfirma, mis hakkab vedama Rail Balticu arendamist.
Läti raudteefirma Latvijas Dzelzcelš (LDz) juht Ugis Magonis ütles, et Rail Balticale kuluv raha tuleks kasutada hoopis Läti raudteevõrgu elektrifitseerimiseks, edastas ajaleht Neatkariga Rita Avize.
Euroopa Komisjoni transpordivolinik Siim Kallase sõnul on Euroopa Liidu põhitranspordivõrgustiku nimekirjas neli projekti Eestist.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.