• 10.03.11, 10:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERAA ei toeta raskeveokite täismassi piirangu tõstmist

Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) nõukogu taunis nädal tagasi toimunud raskeveokite protesti ning otsustas, et ei toeta raskeveokite täismassi piirangu tõstmist seniselt 40 tonnilt 60 tonnile. 
ERAA nõukogu väljendab veelkordselt oma eitavat suhtumist Eesti teedel teljekoormuse ja autorongi täismassi suurendamise osas, mis kahjustaks Eesti teedevõrku, sildu ja truupe, teatas assotsiatsioon.
"Oleme olnud ja oleme ka edaspidi täismassi ja autorongide pikkuse suurendamise vastu. Põhjuseks teede, sildade ja truupide seisund. Samuti peame oluliseks liiklusohutust. Rootsis ja Soomes on traditsiooniliselt kasutusel olnud Euroopa üldtunnustatud normidest erinevad standardid. Vastavalt on ka maanteid ja sildu projekteeritud ja ehitatud," selgitas seisukohta ERAA peasekretär Toivo Kuldkepp. Ta lisas, et tulevikus kui Euroopa normid muutuvad oleks mõeldav piirangu tõstmist üksikutel teelõikudel katsetada.
Samas väljendas nõukogu otsus, et ollakse vastu igasugustele protestiaktsioonidele, mis takistavad teiste liiklejate õigusi takistamatult
liigelda.
 

Seotud lood

Uudised
  • 23.02.11, 08:11
Vedajad nõuavad liikluse seiskamisega raskemaid veokeid
Autoettevõtete liit korraldab eeloleva esmaspäeva keskpäeval neljas Eesti maanteeristis protestiväljaastumise, milles nõutakse, et maanteedele lubataks senisest raskemaid veokeid.
Uudised
  • 25.02.11, 08:58
Raskem veok hoiab teed ja raha kokku
2008. aasta suvest üritavad metsatöösturid ja autoettevõtjad valitsust veenda, et veokite praegune, kuni 44tonnine raskuspiirang vajaks suurendamist 60 tonnini, sest raskemad masinad ei lõhu teid, küll aga aitavad tõhustada vedusid.
Uudised
  • 02.03.11, 12:07
Raskeid puidukoormaid saaks vedada ka hoopis raudteel
Eesti Raudtee on seisukohal, et puidu vedamisel on pikemate vahemaade katmisel raudtee tõsiseks alternatiiviks maanteevedudele. Üks rong veab ära sama palju puitu, kui mahub 80 veoautole.
Uudised
  • 02.03.11, 07:49
Amet: raskem veok hävitaks Eesti teed ja sillad
Maanteeameti hinnangul ei pea Eesti sillad ja maanteed raskemate kui 44-tonniste veokite liiklemisele vastu. Taristu 60tonnist veokit taluvaks muutmine maksaks 2 miljardit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele