Transpordi ametiühing loodab täna Arvo Sarapuu osalusega ATKO Grupiga kokku leppida Viljandi bussijuhtide palga- ja töötingimused. Juhtidele võib see tähendada palgatõusu.
Ametiühingu arvutuste kohaselt võib see tuua mõnede liinide bussijuhtidele kuni viieprotsendilise palgatõusu. „Arvestades üldist majanduslikku tausta, on see märgatav tulemus,” hindas transpordi ametiühingu juhatuse esimees Peep Peterson.
Ametiühingu Lõuna-Eesti koordinaator Aare Kübarsepp tõi aga olulisemana välja selle, et kollektiivlepingu tulemusena suureneb bussijuhtide selgus ja kindlus oma palga osas, sest see on nüüd koos kõigi preemiate ja lisatasudega väga täpselt kokku lepitud ja paberil kirjas. „Enne läbirääkimisi oli olukord ettevõttes väga pingeline, paljud probleemid olid kuhjunud,” tunnistas Kübarsepp. „Siiski näib, et asjad hakkavad lahenema ja kui kõik läheb planeeritult, saame täna allkirjad, mis tõstavad Viljandi ATKO bussijuhid palgatasemelt Tartu ja Pärnu kolleegide tasemele,” oli ametiühingu esindaja läbirääkimistega rahul. Eile lõpetas transpordi ametiühing edukalt kollektiivlepingu läbirääkimised Tallinna autobussikoondises ja üleeile Tallinna trammi- ja trollibussikoondises. Ametiühingul on läbirääkimised pooleli veel viies ja kohe algamas kahes ettevõttes.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.