Maksu- ja tolliameti hinnangul ei tohi lumelükkamisel lepingulise töö jaoks kasutada sinisega erimärgistatud kütust.
Maksu- ja tolliamet teatas, et ei ole võtnud sihiks kontrollida eraldi traktoreid, mis teid lahti lükata aitavad. Selleks, et turul tegutsevad ettevõtjad siiski võrdsetes tingimustes oleksid, on MTA teinud mõnel juhul ettepaneku algatada väärteomenetlus.
Maksu- ja tolliameti tollikorralduse osakonna juhataja Urmas Järg: ”See puudutab üksnes neid traktoreid või muid põllumajandusmasinaid, mille omanikud on sõlminud kas kohaliku omavalitsuse või mõne muu kohaliku asutusega teede hooldamiseks pikemaajalise lepingu. Selle lepingulise töö jaoks sinisega erimärgistatud kütust kasutada ei tohi. Lepingu olemasolu korral peab paagis olema üksnes nn valge diislikütus, sest siis ollakse konkurentsis paljude teiste teehoolduse firmadega. Märgatavalt odavam kütus annab aga paraku eelise ühele. Nii vedelkütuse seadus siiski teha ei luba.”
Ameti andmeil ei ole ootamatu tuisu korral appi tõtanutest seni trahvitud.
Lääne MTK töömail tehti neli kontrolli, kõik detsembris, täpsemalt 7. ja 8. kuupäeval, ehk enne suurt tuisku. Karistusi määratud ei ole. Ida MTK piirkonnas 3 kontrolli, mis kõik olid novembris ja lumekoristusel, kuid karistusi määratud ei ole. Lõuna ja Põhja MTK-s lumekoristust eraldi kontrollitud ei ole.
Eelpool loetletud reidide ajal mõned üksikud väärkasutajad siiski tuvastati, aga neid on üksnes hoiatatud, ei enamat. Nii et jutud tohutust trahvimisest ei ole tõsi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maksu– ja tolliamet püüdis möödunud nädalal Läänemaal lumekoristajaid, kelle traktorites oli erimärgistusega kütus.
Maksu- ja tolliamet püüdis möödunud nädalal Läänemaal lumekoristajaid, kelle traktorites oli erimärgistusega kütus, Risti vallavanem Rein Kruusmaa peab absurdseks olukorda, kus põllumees peab traktoriga lume lükkamiseks kütuse paagist välja laskma ja teise asemele panema.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.