Maersk Line otsib turult ehitajat suurimatele konteinerilaevadele.
Maersk Line otsib Lõuna-Koreast ja Hiinast 16 000 TEU suurusele konteinerialusele, vahendas Shipping Gazette. See on enam kui 2000 TEUd suurem kui praegu suurima E-klassi alustel. Meredel seilavad kaheksa E-klassi alust sõidavad kõik Maerski värvides. Tuntuim laevadest on näiteks Emma Maersk.
Lisaks on laevaliin maaklerite andmeil huvitatud kümnest uuest suurest alusest.
Tänavu saab liin kätte kaks uut E-klassi alust Maersk Emden ja Maersk Edinburgh. The 13 100 TEU suurused alused prahitakse Saksamaalt Rickmers Grupilt. Nelja laeva tellimus anti sisse ka Hyundai Heavy Industries´le.
Juulis tõi Maersk tagasi tööle Šotimaal aasta jagu hulpinud kuus konteinerilaeva. Kuna hulk laevu on vanarauaks saadetud, on kasvava nõudlusega õnnestunud konteinerivedudes hindu tõsta. Laevagigant näeb nõudluse kasvamist.
Seotud lood
A.P. Moeller-Maersk A/S., maailma suurim konteinerilavede operaator, ennustab järgmise aasta alguseks aastaks 66% laevatellimuste tühistamist.
AP Moller-Maersk teatas eile, et maailma suuremaid konteinerilaevu ehitanud Odense Steel Shipyard ei ole enam elujõuline ja lõpetab pärast viimaste tellimuste täitmist töö.
DFDS teatas, et ostab AP Moller-Maerskilt laevandus-logistikafirma Norforlkline ligi 5,5 mld krooni eest.
Eelmisel aastal kärpis Taani laevandushiid oma kulusid üle paarikümne miljardi ja haaras turgu juurde, edastab Logistics Finland.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.