• 27.07.10, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volvo katsetab hübriidveokit

Volvo näitab septembris Hannaoveris uut regionaalsete vedude veokit, mis võib sõita ka gaasiga, teatab firma.
23. – 30. septembril toimuval IAA kommertssõidukite näitusel Hannoveris saab näha muude uute roheliste tulevikutehnoloogiate hulgas uut Volvo FM regionaalvedude veokit, mille kütuseks on metaangaas ja diisel.
Volvo on pakub IAA´l tehnoloogiat, mis kombineerib veoki diiselmootori efektiivsuse metaangaasiga. Võrreldes eelmise põlvkonna gaasimootoritega on efektiivsust parendatud 30-40 protsenti. See tehnoloogia on üks Volvo kütusealternatiividest, millel nähakse tulevikus potentsiaali.
"Metaangaasi kütusena kasutav Volvo FM on hea näide sellest, et gaas ei ole enam vaid linnaliikluseks sobiv kütus, vaid sobib ka pikematele distantsidele," ütles Volvo Trucks keskkonnadirektor Lars Mårtensson.
Hübriidlahendused vähendavad märgatavalt kütusekulu, eriti linnakeskkonnas, kus pidevalt peatutakse ja starditakse. IAA'l on Volvo esitluse külastajatel võimalik tutvuda 7-liitrisel mootoril põhineva hübriidlahendusega, mis 2011. aastal Volvo FE hübriidversioonina seeriatootmisesse läheb. Volvo on hetkel ainus veokitootja, mis pakub hübriidlahendust 26 tonniste veokite segmendis.
Nii hübriidlahendus kui ka metaangaasi- ja diiselmootorisüsteem on hetkel üle Euroopa mitmete klientide poolt testimisel.
Volvo Grupp on sel korral ühiselt messiala jagamas ning ka Volvo Buses esitleb uusi keskkonnasõbralikke lahendusi. Tegemist on esimese seeriatootmises olevat hübriid linnaliinibussiga Volvo 7700 Hybrid. Volvo 7700 Hybrid on kuni 35% kütusesäästlikum kui tavapärane linnaliinibuss.
Ehitus ja uus Volvo FMXIAA'l tuleb esitlusele ka Volvo FMX - robustne ehitusveok, mis loodud keerulistesse oludesse ja rasketeks ülesanneteks. Tegemist on Volvo FM edasiarendusega.
IAA messil saadab uut Volvo FMX'i korporatiivne sugulane rataslaadur Volvo L180F. Rataslaadur on varustatud Volvo Construction Equipment'i poolt loodud OptiShift tehnoloogiaga, mis vähendab kütusekulu 15% võrreldes eelnevate lahendustega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele